۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۹۶۷۵
مسئول سازمان بسيج کارمندي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان

اگر روحيه بسيجي در ادارات حاکم شود بسياري از مشکلات حل مي‌شود

مسئول سازمان بسيج کارمندي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: به‌طور يقين اگر تفکر بسيجي و روحيه انقلابي و انقلابي گري در ادارات ما حاکم شود بسياري از مشکلات و معضلاتي که امروز با آن درگير هستيم به‌صورت طبيعي کنار خواهيم زد.
اگر روحيه بسيجي در ادارات حاکم شود بسياري از مشکلات حل مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، مجيد فرج زاده، مسئول سازمان بسيج کارمندي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) استان در سفر به شهرستان فارسان و ديدار با فرماندار شهرستان فارسان گفت: سازمان بسيج کارمندان با هدف تشکيل حکومت اسلامي در خدمت جامعه اداري است و تلاش بسيج کارمندان در اين است که بتواند در ادارات روح حکومت اسلامي را حاکم کند و بتواند آن تفکر بسيجي و آن روح بسيجي را اشاعه پيدا کند.

وي گفت: به‌طور يقين اگر تفکر بسيجي و روحيه انقلابي و انقلابي گري  در ادارات ما حاکم شود بسياري از مشکلات و معضلاتي که امروز با آن درگير هستيم به‌صورت طبيعي کنار خواهيم زد و يک گام به‌سوي تمدن اسلامي پيش خواهيم رفت.

فرج زاده تصريح کرد: بسيج کارمندان شهرستان فارسان هم يکي از اقشار بسيج سپاه پاسداران است که بحمدالله گام مثبتي را در اين زمينه برداشته است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر بيش از 62 درصد از کارمندان شهرستان فارسان عضو بسيج مي‌باشد و با برگزاري حلقه‌هاي صالحين ان‌شاءالله بتوانيم گام مثبتي در بحث معنويت افزايي در شهرستان فارسان در بين کارمندان انجام دهيم و بتوانيم خدمتي به جامعه کارمندي و به جامعه اسلامي داشته باشيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۲۴

3 Jan 2020