۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۲۶۴۵
مهمترين شرط لازم براي استقرار در پارک علم و فناوری

موفقيت در عبور از مرحله رشد

مدير مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: مهمترين شرط لازم براي استقرار شرکت‌هاي وابسته به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي استقرار در پارک، موفقيت در عبور از مرحله رشد است که شرکت دانش‌بنيان اکسير گل اين دوره را پشت سر گذاشته و قابليت معرفي به پارک را پيدا کرده بود.
موفقيت در عبور از مرحله رشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، شرکت دانش‌بنيان "اکسيرگل" سپاهان، يکي از ۱۸ شرکتي است که در پارک علم و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي در تهران مستقر شده است. اين شرکت شهريور سال جاري در اين پارک استقرار يافت.

شرکت دانش‌بنيان "اکسيرگل" به منظور احياي توليد و فرآوري گياهان دارويي ارگانيک و داروهاي گياهي در سال ۱۳۹۲ تاسيس و فعاليت خود را در مرکز رشد و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد آغاز کرد.

"اکسيرگل" از همکاري باسابقه‌ترين متخصصان دانشگاهي رشته‌هاي مختلف علمي ازجمله گياهان دارويي و معطر، فيتوشيمي، اتنوبوتاني، فارماکوگنوزي در فن‌آوري و فرآوري محصولات خود بهره‌مند است.

اين شرکت دانش‌بنيان، افتخار بهره‌مندي مستمر از دانش استادان و دانش‌پژوهان دانشگاهي را داراست و به همين سبب پيوسته روزآمدترين دانش و کاربرد علمي را در فرآوري و فن‌آوري محصولات خود به کار مي‌گيرد.

خط توليد شرکت اکسير گل بزودي در واحد مجهز و جديد خود مستقر خواهد شد و کشت و کار گياهان دارويي ارگانيک در زميني به مساحت ۵ هکتار اراضي کشاورزي آغاز مي‌شود.

محصولات عمده اين شرکت، پماد گياهي پلي هربال زخم، پماد گياهي پلي هربال سوختگي، پماد گياهي پلي هربال زخم و سوختگي ديابتي و قطره افزايش سيستم ايمني آبزيان هستند.

مدير مرکز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد با اشاره به استقرار شرکت دانش‌بنيان "اکسيرگل" در پارک علم و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي گفت: اين شرکت که نخستين شرکت دانش‌بنيان وابسته به مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد است؛ پس از انجام پيگيري‌هاي لازم و موفقيت در مصاحبه ورودي، توانست مجوز استقرار در پارک علم و فناوري دانشگاه آزاد اسلامي را کسب کند.

دکتر کامران قدوسي اظهار کرد: مهمترين شرط لازم براي استقرار شرکت‌هاي وابسته به مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامي در راستاي استقرار در پارک، موفقيت در عبور از مرحله رشد است که شرکت دانش‌بنيان "اکسيرگل" اين دوره را پشت سر گذاشته و قابليت معرفي به پارک را پيدا کرده بود.

وي تصريح کرد: شرکت‌هايي که در پارک دانشگاه آزاد اسلامي مستقر مي‌شوند، همچون تمام پارک‌هاي علم و فناوري کشور از همه تسهيلات مناطق آزاد تجاري از جمله معافيت از ماليات، معافيت از حق گمرکي و... برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۸:۵۷

1 Jan 2020