۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۶۵۳۵
درآستانه سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال وبختیاری:

هیأت دولت مصوبه ای تصویب نمی کند/ پروژه‌ای افتتاح نمی‎شود

بیش از 600 پروژه افتتاح شده از دولت‌ها ی قبل در استان با برنامه سفررئیس جمهور تخصیص اعتبار لازم را دریافت می کنند، تا به زودی شاهد بهره‎برداری از آن‌ها باشیم.
هیأت دولت مصوبه ای تصویب نمی کند/ پروژه‌ای افتتاح نمی‎شود
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، خدابخش مرادی صبح امروز در جمع مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، نهادها و خبرنگاران استان با اشاره به سفر قریب‎الوقوع رئیس جمهور به این استان اظهار کرد: در حالی که تاریخ قطعی این سفر مشخص نیست اما مقرر شده تا این سفر در هفته آینده و بعد از تعطیلات عید فطر انجام گیرد.

وی با بیان اینکه این سفر به احتمال زیاد یک روزه باشد، گفت: دیدار مردمی، دیدار با نخبگان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های این سفر است.

مرادی تصریح کرد: در صورتی که شرایط لازم فراهم شود این سفر با حضور وزیران و معاونان رئیس جمهور به دو روز افزایش پیدا می‎کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این سفر پروژه‌ای افتتاح نمی‎شود، افزود: بیش از ۶۰۰ پروژه افتتاح شده از دولت‌ها ی قبل در استان با برنامه سفررئیس جمهور، تخصیص اعتبار لازم را دریافت می کنند، تا به زودی شاهد بهره‎برداری از آن‌ها باشیم.

مرادی از شناسایی و ارائه اولویت‌های استان به هیئت دولت خبر داد و گفت: پروژه راه‎آهن، چرخه فولاد، طرح انتقال آب- بروجن و توسعه فرودگاه شهرکرد از مهمترین اولویت‌های استان است که با سفر رئیس جمهور امید می‎رود روند اجرایی این پروژه‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی و فضاسازی لازم برای استقبال مردمی از رئیس جمهور تاکید و اظهار کرد: تمام تلاش مسئولان و مدیران و اصحاب رسانه و مطبوعات فراهم کردن زمینه مناسب برای حضور پرشور مردم و استقبال از رئیس جمهور باشد.

مرادی خاطرنشان کرد: ما اهتمام خود را بر استفاده حداکثر از خیرات سفر رئیس جمهور به استان قرار داده‌ایم و تحقق این امر نیازمند تعامل و همراهی همه نهادها، مسئولان و رسانه‌ها است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۳:۳۱

3 Jan 2020