۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۳۱۵۶۵
تقاضای نماینده ولی فقیه در استان از مسئولین و نمایندگان مجلس/

پرهیز از اختلاف و تک روی ها و داشتن یک سخن واحد در خصوص منافع استان

نماينده ولي فقيه در استان گفت: مسئولین و نمایندگان مجلس باید بکوشند یک سخن واحد در خصوص منافع استان داشته باشند و از اختلاف و تک روی ها پرهیز کنند.
پرهیز از اختلاف و تک روی ها و داشتن یک سخن واحد در خصوص منافع استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد حجت الاسلام و المسلمين نکونام، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته به مسئله نشاط در زندگي اشاره کرد و گفت:
اهل تقوا بسيار شاد زندگي مي کنند و از نعمت هاي خدا استفاده مي کنند و حق آن را ادا مي کنند. انسان مومن واجبات ديني را انجام مي دهد و در عين حال با نشاط هم هست، نشاط لازم است. شاد زندگي کردن جزئي از زندگي اهل تقواست.


حجت الاسلام نکونام در ادامه به يوم الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت:
از ترفندهای دشمن اینست که شعار های استکبار ستیزانه را مربوط به سال های گذشته و کمرنگ جلوه دهد. الحمدلله ۱۳ آبانی که دانش آموزی بود، مردمی شد و مردم نشان دادند که ما مومنیم و و فرهنگمان دینمان است. قرآن، استکبار ستیزی، مقابله با دشمنان دین و ... را همیشگی قرار داده. تا مستکبر، مستکبر است؛ مومن هم مستکبر ستیز است و در مقابل او می ایستد. استکبار ستیزی جزئی از فرهنگ دینی مومن است. امام خمینی(ره) فرمودند: ما هرچه مصیبت داریم از آمریکاست و هر چه فریاد داریم باید بر سر آمریکا بزنیم. رهبری خیلی زیبا منطق استکبار ستیزی را ترسیم کردند ولی خیلی ها در کشور القاء می کنند که باید با آمریکا مذاکره کنیم.


خطیب جمعه شهرکرد اذعان داشت:
این کارها شیادی است. برای استکبار ستیزی دلائل فراوان وجود دارد که آخرین آنها برجام است. بعضی ها فضا را آن چنان آلوده می کنند که رهبری برای اثبات بیانات خود به سخن دیگران استناد می کند.
حرف ولی امر مسلمین باید، حرف اول و آخر باشد و به مجرد اینکه مطرح شود بایدمورد توجه قرار گیرد. با این آمریکای بدعهد که آخرین بدعهدی هایش را در برجام انجام داده، نرمش نشان دادن کار اشتباهی است.


حجت الاسلام و المسلمین نکونام به ۱۴ آبان اشاره کرد و ابراز داشت:
روز ۱۴ آبان، روز فرهنگ عمومی نام گرفته تا این موضوع به جد مورد توجه قرار گیرد. همه باید کمک کنند تا فرهنگ عمومی ما بشود فرهنگ نشأت گرفته از دین ما.


امام جمعه شهرکرد افزود:
علم نه در خدمت صلح است و نه در خدمت توسعه؛ علم در خدمت جنگ است و خشونت. علم باید در مسیر صلح جهانی و بشریت روی یک مدار دینی حرکت کند.


وی در پایان به سفر معاون اول رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت:
مسئولین و نمایندگان مجلس باید بکوشند یک سخن واحد در خصوص منافع استان داشته باشند و از اختلاف و تک روی ها پرهیز کنند.
نباید به گزارش ها اکتفا کرد و باید محرومیت ها رفت و دید. در استان علی رغم اینکه خیلی کار شده ولی در عین حال مشکلات خیلی زیاد است و رفع این مشکلات نیازمند اتحاد، همدلی و وحدت است.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۹:۱۱

12 Jan 2020