۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۳۷۵۰۵
نماینده مردم بروجن در واکنش به اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل

صهیونیست در سراشیبی سقوط/ پایان نظام سلطه نزدیک است

نماینده مردم بروجن در واکنش به اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل گفت: صهیونیست در سراشیبی سقوط قرار گرفته و بدون شک راه مقاومت و اتحاد یک و نیم میلیارد مسلمانان سراسر جهان با قدرت بیشتری ادامه یافته و پایان نظام سلطه نزدیک است.
صهیونیست در سراشیبی سقوط/ پایان نظام سلطه نزدیک است
خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جهانبین نیوز، اظهار کرد: شهر قدس که مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است.

وی با بیان اینکه تصمیم تحریک‌آمیز و نابخردانه آمریکا مبنی‌بر به رسمیت شناختن شهر قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل به صلح و ثبات این منطقه کمک نمی‌کند؛ تصریح کرد: این تصمیم پایان ادعای دروغین و هوچی‌گری نظام سلطه در استقرار صلح در منطقه است؛ ادعای دروغینی که گاه افراد ساده‌لوح و بی‌بصیرت داخلی را هم فریب می‌دهد.

ربیعی قدس را یک سرزمین اشغال شده دانست و گفت: این تصمیم باعث تغییر این واقعیت نمی‌شود که قدس یک سرزمین اشغال شده است؛ و باید به صاحبان اصلی آن یعنی فلسطینی‌ها بازگردد.

نماینده مردم بروجن تاکید کرد: فرموده امام راحلمان مبنی‌بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» امروز عیان است و شاهدیم که در دوران پساداعش، آمریکا هر لحظه تلاش می‌کند تا با ایجاد بحران و تنش در منطقه، هم سرپوش بر شکست‌هایش بگذارد و هم تلاش مذبوحانه برای تضمین امنیت پایدار برای اسرائیل نماید و مانع کنش‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی شود.

وی با بیان اینکه فلسطین از نهر تا بحر است، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ خاطرنشان کرد: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و بدون شک راه مقاومت و اتحاد یک و نیم میلیارد مسلمانان سراسر جهان با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت و قدس شریف در پرتوی این ایستادگی‌ها به‌‌زودی آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۲:۴۲

24 Jan 2020