۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۳۷۲۵
درشهرستان سامان/

دستگاه هاي اجرايي و نظارتي بايد حضوري فعال در جهت خدمات رساني مطلوب به مردم و گردشگران داشته باشند

فرماندار شهرستان سامان گفت: تمامي مايحتاج شب عيد در شهرستان سامان براي همشهريان و گردشگران مهيا شده است.
دستگاه هاي اجرايي و نظارتي بايد حضوري فعال در جهت خدمات رساني مطلوب به مردم و گردشگران داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعيد صالحي در آخرين نشست شوراي اداري شهرستان سامان با بيان اينکه اين نشست صرفا به خاطر قدرداني از زحمات و تلاش همه مسئولين شهرستان سامان که در طول يک سال در راستاي ايجاد زيرساخت هاي اين شهرستان تلاش کردند برگزار شده است، اظهار داشت: قصد داريم در اين نشست از حضور همه دستگاه ها، با حضور فعال خود در راستاي خدمات رساني مطلوب به مردم و به خصوص گردشگران که به اين شهرستان سفر مي کنند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

صالحي افزود: همه دستگاه هاي نظارتي موظف هستند که با نظارت دقيق و مستمر خود به جهت تامين امکانات و خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

وي با بيان اينکه آمادگي کامل در رابطه با هماهنگي و اجراي دقيق مصوبات ستاد تسهيلات سفر شهرستان انجام شده است افزود: قصد داريم در اين نشست از حضور همه دستگاه ها، با حضور فعال خود در راستاي خدمات رساني مطلوب به مردم و به خصوص گردشگران که به اين شهرستان سفر مي کنند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: همه دستگاه ها و به خصوص دستگاه هاي خدمات رسان و اعضاي هماهنگي مديريت بحران، از آمادگي لازم و تنظيم کشيک براي خطرات و حوادث احتمالي در ايام تعطيلات نوروز را داشته باشند.

صالحي به فرا رسيدن ايام برگزاري انتخابات در سال آتي اشاره کرد و بيان داشت: امروز دستور شروع انتخابات ابلاغ شده است و همه ادارات با ارائه مواد قانوني که با تاکيد بر انتخابات قانوني اعم از انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوارهاي اسلامي شهر و روستا مي باشد انجام مي گيرد.

وي با تاکيد بر اينکه با عنوان اينکه در سال ۱۳۹۶ انتخابات باشکوه تري در پيش خواهيم داشت تصريح کرد: در اين رابطه همه دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان با هماهنگي، همراهي و پيش بيني هاي لازم برنامه ريزي هاي خود را در اين راستا داشته باشند.

صالحي به پيش بيني ها و برنامه ريزي هاي لازم در خصوص ستاد تسهيلات و تنظيم بازار شهرستان سامان را يادآور شد و افزود: مايحتاج هاي شب عيد از جمله ميوه، مرغ، ماهي و ساير امکانات مهيا شده است که اين نوع مايحتاج ها نه تنها براي مردم اين شهرستان بلکه براي مسافران و گردشگران نوروزي نيز مهياست و ما از امروز اين آمادگي را داريم که اين نوع مايحتاج ها را در اختيار مصرف کنندگان و همه مسافران و گردشگران قرار دهيم.

فرماندار شهرستان سامان به تنظيم ليست کشيک محلي صنوف از جمله خدماتي و توزيعي و به خصوص صنف خبازان را در اين شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در اين راستا همه دستگاه هاي نظارتي موظف هستند که با نظارت دقيق و مستمر خود به جهت تامين امکانات و خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۲۸

28 Dec 2019