۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۹۷۶۵
رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل:

مردمان سرچشمه کارون همچنان در انتظار يک جرعه آب!/مسئولان براي حل مشکل چاره‌اي بينديشد

رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل گفت: قطعي مکرر آب در شهر کاج نارضايتي مردم را بوجود آورده و هماهنگي لازم بين مسئولين ادارات متولي براي رفع مشکل مردم وجود ندارد.
مردمان سرچشمه کارون همچنان در انتظار يک جرعه آب!/مسئولان براي حل مشکل چاره‌اي بينديشد
بهنام ولي زاده رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به مشکلات کم آبي و قطعي مکرر آب آشاميدني در شهر کاج گفت: شهر کاج در شهرستان اردل با جمعيتي حدود ۴ هزار و ۸۰۰ نفري در ۷۵ کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد و چند سالي است مردم اين شهر و برخي از روستاهاي حاشيه کارون با کمبود و قطعي مکرر آب شرب دست و پنجه نرم مي کنند.



ولي زاده افزود: مشکلات آب و خشکسالي کليدواژه اين روزهاي مشکلات مردم شهر کاج است که اين روند روز به روز باعث گلامندي بيشتر مردم اين شهر نسبت به مسئولين آب و فاضلاب شهري مي شود.

وي نيز در اين خصوص اظهار کرد: متاسفانه از ۲۰ روز گذشته شاهد قطعي مکرر آب در شهر کاج بوديم به طوري که در روز گذشته از ساعت هشت صبح تا يک بامداد آب اين شهر به طور کامل قطع بود.

رئيس شوراي شهر کاج افزود: مقرر شده تمامي روستاهاي در مسير شهر کاج توسط چشمه دزداران تامين شود که متاسفانه شهر کاج در طول اخرين مسير واقع شده و از آب اين چشمه بي‌بهره است و آب چشمه «دزداران» «رستم‌آباد» به شهر کاج نمي‌رسد.

وي با اشاره به اينکه شهر کاج با وجود ۱۲۰۰ مشترک، تنها ۹ ليتر بر ثانيه آب دارد، ادامه داد: اين شهر از هفت سال گذشته با مشکل کم‌آبي مواجه است.




ولي‌زاده به مشکلات اجتماعي ايجاد شده و تجمع مردم در فرمانداري در سال‌هاي گذشته به علت قطعي مکرر آب در اين شهر اشاره و تصريح کرد: متاسفانه آب کارون از کنار شهر کاج مي‌گذرد اما اين شهر از آباداني بي‌بهره‌ است.

رئيس شوراي اسلامي شهرستان اردل اضافه کرد: متاسفانه آب و فاضلاب روستايي تعهدي در قبال تامين آب شهر کاج نداشته نداشته و آب و فاضلاب شهري نيز معتقد است آب بايد تقسيم شده و به شهر کاج برسد.

وي راهکار ساده براي تامين آب شرب اين شهر را استفاده از آب چشمه "باغ‌رستم‌"عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکل تامين بودجه و بروکراسي‌هاي اداري مانع از آبرساني اين چشمه به اين شهر مي‌شود.


ولي‌زاده با بيان اينکه مردم شهر کاج از آب آشاميدني و کشاورزي بي‌بهره‌هستند تاکيد کرد: لازم است مسئولان به فکر چاره‎‌اي براي مردم رنج‌ کشيده شهر کاج باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۴:۴۷

28 Dec 2019