۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۶۷۰۵
مدير کميته امداد امام خميني (ره) اردل:

25 مسکن مددجو در اردل به‌سازي شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گفت: از اوايل سال جاري تاکنون 25 واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان به‌سازي و مقاوم‌سازي شد.
25 مسکن مددجو در اردل به‌سازي شد
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت: امروزه نبود امکانات بهداشتي و سرپناه در مناطق کم‌تر توسعه‌يافته برخي از خانواده‎هاي مورد حمايت را با مشکلاتي مواجه کرده که در اين راستا کميته امداد سعي مي‌کند با توجه به تسهيلات در نظر گرفته شده، امکانات بهداشتي و رفاهي اين خانواده‌ها را افزايش دهد.

موسايي با اشاره به اينکه مسکن ضروري‌ترين نياز يک خانواده است افزود: از ابتداي امسال تاکنون ۵۰۰ ميليون ريال در قالب طرح کمک به تعمير، خريد و ساخت مسکن به مددجويان کمک شده است. از اوايل سال جاري تا‌کنون ۲۵ واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان به‌سازي و مقاوم‌سازي شد.

وي با بيان اينکه از اوايل سال جاري تاکنون ۲۵ واحد مسکوني روستايي مددجويان تحت پوشش در اين شهرستان تعمير و نوسازي شد افزود: اين نهاد مقدس علاوه‌بر اين خدمات اقدام به پرداخت حق انشعابات آب، برق و گاز براي مددجويان نموده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۲۱

27 Dec 2019