۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۴۳۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری:

مشکل حمل بار در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد/رانندگان در امنیت کامل به کار خود ادامه می‌دهند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان مشکل حمل بار وجود ندارد و در روزهای اخیر کامیون‌داران با آرامش‌خاطر و در امنیت کامل اقدام به حمل بار کردند.
مشکل حمل بار در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد/رانندگان در امنیت کامل به کار خود ادامه می‌دهند
احمد جمشیدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از صدور بیش از ۵۰۰ بارنامه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: این به معنای آن است که کامیون‌داران و رانندگان در چهارمحال و بختیاری با وجود مشکلاتی که دارند هوشیارانه و با بی‌توجهی به توطئه‌های دشمنان به کار خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: در این استان مشکل حمل بار وجود ندارد و در روزهای اخیر کامیون‌داران با آرامش‌خاطر و در امنیت کامل اقدام به حمل بار کردند.

جمشیدی بیان داشت: صدور بارنامه در این استان کاهش داشته و یکی از علل آن را می‌توان گرانی‌های اخیر دانست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی از کارخانه‌های استان به حالت نیمه‌فعال و تعطیل درآمده‌اند و یکی دیگر از علل کاهش صدور بارنامه همین موضوع است افزود: در این استان تهدیدی در خصوص عدم انتقال بار وجود نداشته و رانندگان در امنیت در جاده‌ها تردد دارند.

وی ادامه داد: با ارتباط نزديك و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌هاي صنفي رانندگان توانستيم مطالبات اين عزيزان در حوزه اختيارات قانونی اين سازمان را تا حدود زيادی برطرف كنيم.

جمشیدی با تاکید بر اینکه با پیگیری دولت درخصوص تامین مواد اولیه برای شرکت‌های تولیدی، طی چند روز آینده، روند تامین و توزیع قطعات مطلوب خواهد شد خاطرنشان کرد: برای حل مشكلاتی كه امروز دامن‌گير صنعت حمل و نقل كشور به‌ويژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخير تلاش‌های بی‌شائبه‌ای توسط تمام دستگاه‌ها به‌ويژه مسئولان استان انجام شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۳۴

27 Dec 2019