۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۱۴۴۹
گزارش مردمي شهرستان اردل از بازار عيد نوروز:

خريد عيد امسال مردم نسبت به سال گذشته خيلي کاهش يافته است/دولت براي کارگراني که به کار آزاد مشغولند عيدي در نظر گيرد

افزايش قيمت هاي اجناس نسبت به سالهاي قبل باعث شده که قدرت خريد مردم شهرستان اردل کم شود و از روند بازار گلايه مند شوند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، نذر ظفري، مغازه دار محله بافت جديد شهر اردل، در پاسخ به این سوال که قيمت ها را در بازار عيد نوروز چگونه مي بينيد اظهار داشت: قيمت ها به قدري افزايش پيدا کرده است که هيچ سالي به اندازه امسال قدرت خريد مردم کم نشده و انتظار داریم مسئولين براي حل اين مشکل گام موثري بردارند.





خسروي کارگر ساده از روستاي بالد شهرستان اردل نيز در اين خصوص مي گوید: متأسفانه استقبال کم است و حتي مردم نسبت به خريد مايحتاج اصلي شب عيدم هم با مشکل مواجه شده اند و توان خرديدشان پايين تر آمده، به طوري که به اندازه ضروريات هم خريدي صورت نمي گيرد.


عزيز همتي کارشناس رشته حسابداري که چند سال است به شغل کارگري مشغول بوده، ضمن انتقاد شديد از گراني موجود در بازار، خواهان کاهش قيمت ها براي افزايش قدرت خريد مردم شد.

همتي به جهش قيمتي اجناس همزمان با آغاز بازار شب عيد اشاره کرد و گفت: مسئولان بايد به فکر مردم باشند و قدم هايي در اين راستا بردارند.


اين شهروند اردلي از رسانه ها خواست، خواسته هاي مردم در اين ايام را به گوش مسئولان برسانند تا شايد قيمت اجناس پايين آمده و کمتر به مردم فشار آيد.

وي در ادامه افزود: دولت تدبير مي بايست در خصوص عيدي عادلانه تصميم بگيرد زيرا بيشتر جوانان در جاهايي کار ميکنند که به صورت آزاد بيمه پرداخت مي کنند يا بيمه نيستند مثلا یک کارگر ساختمانی با دارا بودن چند سر عائله، هيچ عيدي و پاداشي به او تعلق نميگيرد چه باید بکند؟ او با اين گراني ها نمي تواند حتي اقدام به خريد لباس کند ... انتظار داريم از مسئولان که مشکلات مردم را رفع کنند و حال که صحبت از عدالت است عدالت به طرز صحیح برقرار شود.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۰:۱۷

26 Jan 2020