۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۲۸۴۷۹
مسئول امور متوفیات شهرستان سامان خبر داد؛

پيشرفت 70 درصدي ساخت نمازخانه باغ رضوان سامان

مسئول امور متوفیات شهرستان سامان گفت: با کمک شهروندان خير اين شهرستان ساخت نماز خانه باغ رضوان از چهار ماه پيش آغاز شده است که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
پيشرفت 70 درصدي ساخت نمازخانه باغ رضوان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ يحيي شريفي در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما، اظهار کرد: با کمک شهروندان خير اين شهرستان ساخت اين بنا از چهار ماه پيش آغاز شده است که در اين مدت به سبب سردي هوا و بارش برف و باران در منطقه باغ رضوان سامان، عمليات ساخت آن کمي با کندي پيشرفت داشت.

وي به پيشرفت ۷۰ درصدي عمليات ساخت اين مکان اشاره کرد و اظهار داشت: مساحت زيربنايي اين نمازخانه ۲۰۰ متر مربع و در ارتفاع پنج متر در حال مراحل ساخت پايانيست که بزودي اين مکان آماده افتتاح و بهره‌برداري براي شهروندان سامانيست.

شريفي عنوان کرد: تعبيه ساخت آرمستان جديد باغ رضوان سامان از ارديبهشت‌ماه سال ۱۳۹۱ جهت دفن اموات به اين مکان انتقال داده شد و هم‌اکنون با کمک خيرين ساماني در اين راستا از امکانات رفاهي از جمله پارکينيگ، آسفالت طول مسير، روشنايي کامل، ساخت نمازخانه ميت، در نظر گرفتن جايگاه ساخت مسجد جهت برگزاري مراسمات اموات در آينده و… مي‌باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۱۶

27 Dec 2019