۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۶۴۹۹
تحليلگر مسائل سياسي؛

اعدام شيخ نمر ضعف و ناتواني آل سعود را دو چندان کرد

تحليلگر مسائل سياسي گفت: اعدام روحاني مجاهد شيعه آيت الله نمر ضعف و ناتواني رژيم فاسد آل سعود را دوچندان کرد و جهان اسلام متوجه شدند که اين رژيم منحوس و جنايتکار روبه نابودي و انحلال مي رود.
اعدام شيخ نمر ضعف و ناتواني آل سعود را دو چندان کرد
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه اظهار داشت: شيخ نمر عالم زاهدي بود که نه تنها براي شيعيان بلکه براي جهان اسلام باني خير و برکت بود.

رئيسي با اشاره به اينکه خدمات ارزنده اين عالم مجاهد هيچ وقت از اذهان مسلمانان پاک نمي شود، افزود: سران آل سعود با اين اقدام نسنجيده وابستگي و تعلق خاطر خود را به استکبار جهاني خاصه دولت آمريکا و اسرائيل به اثبات رساندند..

وي با بیان اینکه اعدام روحاني مجاهد شيعه آيت الله نمر ضعف و ناتواني رژيم فاسد آل سعود را دوچندان کرد و جهان اسلام متوجه شدند که اين رژيم منحوس و جنايتکار روبه نابودي و انحلال مي رود افزود: هيچ وقت صداي رساي آزادي و حريت را نمي توان با اعدام خاموش کرد.

اين تحليلگر مسائل سياسي افزود: نتيجه مبارزه با علما چيزي به غير نابودي براي حاکمان ظلم و جور نيست که اين امر را در باره نابودي رژيم طاغوت تمام جهان شاهد بودند.

رئيسي با بيان اينکه نتيجه اين اقدام غيرمسئولانه متوجه دولت عربستان است، اضافه کرد: حمايت همه جانبه رژيم آل سعود از گروه هاي تکفيري و داعش براي همگان محرز است که با اين اقدام نسنجيده لکه سياه ديگري بر کارنامه سياه اين رژيم افزوده شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۷:۲۹

28 Dec 2019