۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۶۱۱۹
امام جمعه لردگان؛

امروز وحدت اسلامي مسلمانان در جهان باعث مي شود دشمنان به وحشت بيفتند

امام جمعه لردگان با اشاره به فرارسيدن عيد غدير، گفت: غدير، عيد بزرگ الهي، روز اکمال دين و اتمام نعمت و روز امامت و ولايت است و در اين روز بود که خلعت زيباي امامت برقامت مولاي متقيان حضرت علي (ع) نشست.
امروز وحدت اسلامي مسلمانان در جهان باعث مي شود دشمنان به وحشت بيفتند
به گزارش جهانبین نیوز،به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با سفارش به تقوي الهي  گفت:  18 ذي الحجه روز غدير خم است و با فضيلت ترين اعياد اسلامي است وآن روزي است که خداوند بندگانش را از آتش دوزخ نجات مي دهد آنهم دو برابر از اعياد ديگر همانند عيد سعيد فطر و عيد قر بان و عيد غدير خم ، غدير خم روز انفاق، روز اطعام و روز تبسم است .

وي با اشاره به سخن امام رضا(ع) فرمود: روز غدير روز تبسم به روى مؤمنان است، کسى که در اين روز به روى برادر مؤمنش تبسم کند، خداوند، در روز قيامت، نظر رحمت به او مى‏‌افکند، هزار حاجتش را برآورده ساخته و قصرى از در سفيد برايش بنا مى‏‌کند و صورتش را زيبا مى‏‌سازد.
 امام جمعه لردگات، از مسئولين ادارات و نهاها خواستند تا اين روز را در محل کار خود با توذيع شريني و شربت جشن بگيرند .


حجت الاسلام تاج زاد در خطبه دوم گفت: مقام معظم رهبري در پيام خود به حجاج فرمودند: مسئله اصلي ما مسلمانان امروز مسئله فلسطين است که 70 سال  در دست صهيونيست هاست و هر روز کودگان  و زنان و مردم بي دفاع فلسطين را به خاک و خون مي کشند امروز وحدت اسلامي مسلمانان در جهان باعث مي شود دشمنان به وحشت بيفتند امروز شما ببينيد در ميانمار چگونه مردم را زنده زنده مي سوزانند يک مشت يهودي و استکبار جهاني و سر دمداران حقوق بشر حرفي از جتايتها نمي زنند و محکوم نمي کنند حتي سارمان ملل هم سکوت کرده در برابر اين جنايتها اما در کشور اسلامي ايران اگر يک شروري و يا يک مافياي مواد مخدر را اعدام مي کنند که قانون آن را مي گويد تمام رسانه هاي دنيا پر مي کنند که ايران حقوق بشر را رعايت نمي کند .

ايشان به سالروز رحلت ايت الله طالقاني و شهادت آيت الله مدني در 19و 20 شهريور اشاراتي داشتند .
تازج زاد به 17 شهريور روز جمعه سيا اشاره کرد و گفت:  در ميدان ژاله تهران مردم و دانش آموزان و دانشجويان را به رگبار مي بندند و جمعي زيادي را دولت ستم شاهي مي کشد و شهيد مي کند .

 امام جمعه لردگان در پايان گفت: دفتر امام جمعه به روي مردم ولايت مدار لردگان باز است و امروزه ما نياز به وحدت داريم تا کارهاي فرهنگي شهرستان را بپيش ببريم و هر چه داريم به برکت خون شهداست و راه ما هم راه شهدا ست.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۳:۵۷

26 Dec 2019