۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۳۲۱۵۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

رانندگان چهارمحالی رکورددار سرعت بالا در کشور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری به سرعت بالای رانندگان چهارمحال و بختیاری و کسب رتبه اول در کل کشور از سوی رانندگان استان اشاره و تصریح کرد: ترددهای بالای جاده ای در استان و شرایط جوی استان موجب می شود آمار تصادفات خصوصا واژگانی بالا باشد.
رانندگان چهارمحالی رکورددار سرعت بالا در کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر سلمان زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت کاری این سازمان ایمنی است که در طول سال در چند بخش دنبال می شود.

وی آموزش های تخصصی رانندگان سلامت شغلی آنها و کنترل ناوگان ها را در راستای ایمن سازی جاده ای عنوان و افزود: ترددهای جاده ای نسبت به سال کذشته 10 درصد افزایش یافته و کنترل ترافیک به صورت انلاین صورت می گیرد.

سلمان زاده گفت: براساس کنترل ترافیک آنلاین روزانه می توانیم جریان ترددها و حجم آنها را طبقه بندی کرده و ایمنی جاده ها افزایش دهیم.

وی به سرعت بالای رانندگان چهارمحال و بختیاری و کسب رتبه اول در کل کشور از سوی رانندگان استان اشاره و تصریح کرد: ترددهای بالای جاده ای در استان و شرایط جوی استان موجب می شود آمار تصادفات خصوصا واژگانی بالا باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به تلفات بالای جاده اشاره و گفت: تلفات جاده ای ۱۷ درصد  افزایش یافته و عمده این تصادفات به دلیل واژگونی و ناشی از رفتار راننده ها است.

وی به احداث پنج مجتمع رفاهی تا پایان سال اشاره و گفت: در تلاش هستیم سه مجتمع خدمات رفاهی برای استراحت رانندگان افتتاح شود.

سلمان زاده افزود: ارتقاء جاده ها و تجهزیزات یک طرف در کنار آن رفتار صحیح رانندگان را می طلبد.

وی به افزایش وضعیت ناوگان های باری اشاره و تاکید کرد: تنها یک درصد از حجم بار کشور به استان ما تعلق می گیرد و سه درصد در ناوگان های باری افزایش داشتیم که این امر نه تنها مطلوب نیست بلکه مشکل ساز است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۳۱

27 Dec 2019