۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۰۳۵۹
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

۲۱ طرح تعاوني در چهارمحال و بختياري بهره برداري شد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۲۱ طرح تعاوني در استان چهار محال و بختیاری به بهره برداري رسيد.
۲۱ طرح تعاوني در چهارمحال و بختياري بهره برداري شد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري تأكيد كرد: براي بهره برداري از اين تعداد طرح در چهارمحال و بختياري افزون بر ۱۲۵ ميليارد ريال هزينه شده است.

وي افزود: اين طرح ها شامل توليد گياهان دارويي و كلينيك گياه پزشكي، پرورش ماهي، طرح توليد و فراوري گياهان دارويي، طرح زراعت و باغداري، بسته بندي و توزيع موادغذايي و خدمات تبليغاتي، تهيه و طبخ غذا، ظروف پلاستيكي در سامان، صنايع فلزي، ريسندگي، حلاجي، فرش دستباف و خدمات آموزشي و تعاوني مسكن، حمل و نقل و گردشگري است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: با بهره برداري از اين طرح ها زمينه اشتغال مستقيم ۲۰۴ نفر از جوانان جوياي كار فراهم شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تأكيد بر اجراي عدالت در جامعه اسلامي بيان داشت: تعاون يكي از راه هاي تحقق عدالت در جامعه بوده و نظام اسلامي شرايطي را با تشكيل تعاوني ها فراهم كرده تا در سايه آن بتوان عدالت را در جامعه اجرا كرد.

وي اضافه كرد: تقويت بخش تعاوني از مهمترين برنامه هاي اقتصادي بوده كه بايد در دستور كار مديران دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.

سليماني دشتكي عنوان داشت: در دولت يازدهم فضاي خوبي براي تقويت بخش تعاون فراهم شده و در چهارمحال و بختياري نيز انتظار مي رود جهش خوبي در اين حوزه شكل گيرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۵۸

30 Dec 2019