۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۶۸۴۹
کارشناس مسائل سياسي:

منطق و گفتمان انقلاب اسلامي، زورگويان و سلطه‌طلبان را به چالش کشيد است

کارشناس مسائل سياسي گفت: منطق و گفتمان انقلاب اسلامي که با اتکا به سرمايه عظيم باور و ايمان به قدرت لايزال الهي بااقتدار و صلابت قدرت پوشالي و سست و لرزان زورگويان و سلطه‌طلبان را به چالش کشيد است.
منطق و گفتمان انقلاب اسلامي، زورگويان و سلطه‌طلبان را به چالش کشيد است
به گزارش جهانبین نیوز، منوچهر خليليان کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: اظهارات رئيس‌جمهور ايالات‌متحده آمريکا نشان داد که تفکر و دکترين مدعي ابرقدرتي جهان و سردمداري يک نظام بين‌المللي بر پايه دروغ و تحريف و زورگويي بوده و از کمترين سواد تاريخي، اطلاعات حقوقي و هوش سياسي، حاکميتي برخوردار نيست و تا چه ميزان موجب سرافکندگي و شرمساري مردم خويش شده است.

وي تصريح کرد: در مقابل منطق و گفتمان انقلاب اسلامي که با اتکا به سرمايه عظيم باور و ايمان به قدرت لايزال الهي بااقتدار و صلابت قدرت پوشالي و سست و لرزان زورگويان و سلطه‌طلبان را به چالش کشيد است.

خلیلیان اظهار داشت: موضوعات مهمي وجود دارد تحليل سياسي رفتار ترامپ و نوع رفتار ترامپ در مقابل کشور ما و اينکه ادبيات سياسي که در اين کشورها وجود دارد و در مقابل کشور ما اين ادبيات را رعايت نکرده‌اند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: مناظره‌هاي بين خانم کلينتون و ترامپ قابل‌ مشاهده براي همه ما بود و همه ما شنيديم که ترامپ افشاگري‌هايي درخصوص فسادهاي مالي و فسادهاي اخلاقي آمريکا است و درواقع اين‌گونه آبروي کشوري که خود را سمبل دموکراسي مي‌دانست را برد.

وي خاطرنشان کرد: ترامپ به‌ صراحت در سخنراني‌هاي انتخاباتي خود اعلام کرد که آمريکا يک ابرقدرت فروريخته است و عامل اين فروريختگي را دموکرات‌ها معرفي کرد.

خليليان گفت: ترامپ به بحران‌هاي بزرگ اقتصادي آمريکا اشاره داشت و از شکاف طبقاتي و نبود عدالت اجتماعي در آمريکا بسيار سخن گفته و همچنين مي‌گويد آمريکا با 20 تريليون بدهي بزرگ‌ترين بدهکار دنيا مي‌باشد.

آمريکا،کلينتون و اوباما از بنيان‌گذاران داعش در منطقه بوده‌اند

وي تصريح کرد: آمريکا، کلينتون و اوباما از بنيان‌گذاران داعش در منطقه بوده‌اند و با هزينه‌اي بالغ‌بر 6 تريليون دلار جنگ‌افروزي کرده‌اند و اين گفته‌ها را ترامپ تائيد مي‌کند.

خلیلیان در ادامه سخنان خود گفت: آمريکا راهبردهايي را براي مقابله با ايران دارد ازجمله، فاصله انداختن بين مردم و حاکميت که ريشه تاريخي دارد، جلوگيري از نفوذ منطقه‌اي جمهوري اسلامي ايران، محدود کردن قدرت موشکي سپاه مي‌باشد.

اين کارشناس مسائل سياسي بيان داشت: راهبردهايي را نيز بايد جمهوري اسلامي ايران در مقابل آمريکا داشته باشد ازجمله، حس بدبيني و بي اعتمادي خود را هميشه نسبت به آمريکا داشته باشيم، منافع ملي ايران را در نظر بگيريم، تنفر از آمريکا را تداوم دهيم، طرح دعاوي کنيم در مجامع بين‌المللي و... .
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۷:۱۰

24 Jan 2020