۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۱۴۶۰۹
فرماندار شهرستان بن درنشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت:

تکریم شهدا هنر امروز مردم و وظیفه اصلی مسئولان است

فرماندار شهرستان گفت : بن شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان هنر امروز ما و وظیفه اصلی مسئولان است.
تکریم شهدا هنر امروز مردم و وظیفه اصلی مسئولان است
به گزارش جهانبین، کمال اکبریان صبح امروز در اولین نشست شهرستانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان بن گفت: شهرستان بن با داشتن 400 شهید به خطه ایثار و شهادت معروف است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از ضروریات دانست و ادامه داد: ترویج این فرهنگ غنی در میان نسل جدید پس از انقلاب بسیار مهم و حیاتی است.

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا رمز ماندگاری دفاع مقدس است، افزود: شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان هنر امروز ما و وظیفه اصلی مسئولان باید باشد .

اکبریان تصریح کرد: مردمان این خطه در طول هشت سال دفاع مقدس شجاعانه با خلوص نیت از مرزهای کشور در برابر رژیم بعثی عراق دفاع کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار خانواده‌های شهدا از ما این است که آنان را تکریم کنیم.

اکبریان با بیان اینکه در نقطه نقطه مناطق عملیاتی و اکثر عملیات‌ها، فرزندان رشید و سربازان غیور چهارمحال و بختیاری حضور داشتند تصریح کرد: غیور مردان این شهرستان هم‌پای دیگر رزمندگان در برابر دشمنان ما که منتخبی از اکثر کشورهای جهان بودند، می‌جنگیدند.

گفتنی است، این نشست با حضور فرماندار شهرستان بن، امام جمعه، ریاست بنیاد شهید شهرستان بن، روسای ادارات جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بخشداران، شهرداران و شوراهای شهرهای بن و وردنجان در شهر بن برگزار شد.
انتهای پیام/ ح
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۸:۴۶

1 Feb 2020