۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۰۶۲۹
استاندار چهارمحال و بختياري:

۹۷ طرح توليدي چهارمحال و بختياري تسهيلات اقتصاد مقاومتي دريافت كردند

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۷۵ طرح در بخش صنعتي و ۲۲ طرح در بخش كشاورزي استان در سال جاري تسهيلات اقتصاد مقاومتي دريافت كرده‌اند.
۹۷ طرح توليدي چهارمحال و بختياري تسهيلات اقتصاد مقاومتي دريافت كردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: در اين راستا ۷۵۰ ميليارد ريال تسهيلات به طرح‌هاي بخش صنعتي و ۴۰ ميليارد ريال تسهيلات به بخش كشاورزي پرداخت شد.

وي افزود: در همين مدت ۳۵۰ ميليارد ريال اعتبار در بخش صنعت و ۲۹۰ ميليارد ريال اعتبار در بخش كشاورزي از سوي بانك‌هاي عامل چهارمحال و بختياري پرداخت شده است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: ۹۴۶ طرح و واحد صنعتي و كشاورزي در سامانه بهين ياب وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام كرده كه ۱۰۷ مورد از اين تعداد منجر به عقد قرارداد شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: بانك‌هاي عامل استان مكلفند تا پايان شهريور نسبت به درخواست واحدهاي معرفي شده به بانك اقدام كنند.

وي اضافه كرد: در راستاي پرداخت تسهيلات اقتصاد مقاومتي شركت‌هاي دانش‌بنيان با اولويت براي دريافت تسهيلات به بانك‌هاي عامل معرفي شوند. گفتني است در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري مشكلات بدهي بانكي و امور مالياتي هشت واحد توليدي استان بررسي شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۳۱

23 Jan 2020