۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۳۶۰۹
معاون فرماندار شهرستان اردل:

راهبرد 13 ساله رهبري و استواري ملت ايران اسلامي باعث شد تا آمريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه بيايد

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت:راهبرد 13 ساله رهبري و استواري ملت ايران اسلامي باعث شد آمريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه بيايد و حقوق و دستاوردهاي هسته اي کشورمان حفظ شود.
راهبرد 13 ساله رهبري و استواري ملت ايران اسلامي باعث شد تا آمريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه بيايد
به گزارش جهانبین نیوز، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با تبريک موفقيت تيم مذاکره کننده هسته اي به محضر رهبر معظم انقلاب، رياست جمهوري و ملت شريف ايران اظهار داشت:ايستادگي ملت ايران در مقابل فشارهاي کشورهاي اروپايي و آمريکا و مقابله چندين ساله با تحريمهاي ظالمانه و زياده خواهي هاي دشمنان در نهايت منجر به موفقيت بزرگي براي ايران اسلامي شد.

صفري با بيان اينکه رمز موفقيت ملت سرافراز ايران اسلامي در تمام زمينه ها در گرو اطاعت از رهبري و استواري ملت است افزود:راهبرد ۱۳ ساله رهبري و استواري ملت ايران اسلامي باعث شد آمريکا از خطوط قرمز کلاسيک خود کوتاه بيايد و حقوق و دستاوردهاي هسته اي کشورمان حفظ شود.

وي گفت اميد است که در سايه مهر خداوند ،نام ايران اسلامي همواره قرين عزت و سربلندي باشد و ما نيز بتوانيم در حفظ خون شهداي هسته اي و شهيدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و ادامه راه آنان ثابت قدم باشيم.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۳:۰۹

29 Dec 2019