۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۲۹۶۴۹
کارشناس مسائل مذهبي- فرهنگي در بن:

فیش‌های کثیف نمود دست‌درازی انسان‌های پست و حقیر به بیت‌المال است

کارشناس مسائل مذهبي- فرهنگي در بن گفت: يک اتفاق خطرناک در جامعه در حال وقوع است و آن چيزي جز دست‌درازي به بيت‌المال نيست، در مقابل آرمان‌هاي انقلاب اسلامي عده‌اي شمشير کشيده و به جان، مال و حق مردم دست‌درازي کرده‌اند.
فیش‌های کثیف نمود دست‌درازی انسان‌های پست و حقیر به بیت‌المال است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و مسلمين سيد حسين موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: از ويژگي‌ها و شاخصه‌هاي انسان‌هاي بزرگ اين است که مسائلي که در اجتماع و محيط پيرامون خود اتقاق مي‌افتد برايشان اهميت داشته باشد.

وي با بيان اينکه دزدها، و خائن‌هايي که فيش‌ها و حقوق‌هاي نجومي دريافت مي‌کردند بويي از اسلام نبرده‌اند افزود: اينها پا بر خون‌هاي مطهر شهدا گذاشتند و فقط به فکر مسائل شخصي خود هستند از اسلام چيزي نفهميدند.

حجت‌الاسلام موسوي بیان داشت: اين‌ها انسان‌هاي بسيار کوچک و حقير که در جامعه فقط داراي يک مدرک تحصيلي هستند و احساس مي‌کنند که چون به قدرت رسيده و داراي مقامي هستند، مي‌گويند ما انسان‌هاي فرهيخته‌اي هستيم، در صورتي که هرگز اينچنين نيست و اين افراد بسيار خوار و حقير هستند.

وي به سخنراني مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در مورد اين افراد اشاره کرد و گفت: رهبري تاکنون دو مرتبه در اين مورد به اين افراد تذکر دادند و فرمودند: اين برداشت‌ها نامشروع است، اين برداشت‌ها گناه است، اين برداشت‌ها خيانت به آرمان‌هاي مقدس انقلاب اسلامي است.

کارشناس مسائل مذهبي- فرهنگي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در سخنان خود فرمودند؛ دريافت‌هاي نامشروع هرچه سريع‌تر باز گردانده شوند، و اگر افرادي در اين زمينه بي‌قانوني کرده‌اند بايد مجازات شده و اگر سوءاستفاده‌اي از قانون شده بايد از سمت‌شان برکنار شوند، اين‌ها کساني نيستند که لياقت اين را داشته باشند که در اين مراکز قرار بگيرند.

موسوي افزود: بنده مي‌ترسم و خجالت مي‌کشم از اينکه مقام معظم رهبري براي بار سوم به اين مسئله اشاره نموده و هيچ اقدامي در جهت از میان برداشتن فيش‌هاي کثيف و غيرقانوني و اين افراد صورت نگرفته باشد.

وي گفت: يک اتفاق خطرناک در جامعه در حال وقوع است و آن چيزي جز دست‌درازي به بيت‌المال نيست، در مقابل آرمان‌هاي انقلاب اسلامي عده‌اي شمشير کشيده و به جان، مال و حق مردم دست‌درازي کرده‌اند.

اين کارشناس مسائل مذهبي تصريح کرد: دولت آقاي روحاني تاکنون تنها به صدور بيانه‌هاي مختلف اکتفا کرده است، مردم بيانيه درماني نمي‌خواهند، بلکه اقدام و عمل مي‌خواهند، مردم مي‌خواهند دست اين دزدها از بيت‌المال کوتاه شود و تنها اکتفا نکنند به برکناري چند شخص از سمتشان، نه‌تنها بايد پول‌هايي که اين افراد برده‌اند برگردانده شود بلکه بايد اين‌ها مجازات نيز شوند، مردم ما بايد با پيوستن به کمپين‌هاي مختلف مخالفت خودشان را در مقابله با صدور اين فيش‌هاي کثيف اعلام کنند و همه مردم همراه بشوند هيچ کدام از افراد طبقه پايين جامعه از اين مرفهين بي ‌درد رضايت ندارند و با اين عمل آن‌ها مخالف هستند.

وي ضمن دعوت عموم مردم براي مقابله با اين فيش‌ها گفت: مردم، هيئت‌ها، خانواده‌هاي شهدا و هيئت امناي مساجد چرا سکونت کردن و اعتراض نمي‌کنن و چرا منتظريم تا باز مقام معظم رهبري وارد بشوند، بيش از چند ماه است که از مسئله گذشته است و هيچ اقدام اساسي صورت نگرفته است.

وي با اشاه به اينکه وظيفه هر شخص در اجتماع اين است که نسبت به اين قضيه مهم عکس‌العمل نشان بدهد ادامه داد: کساني که سايت دارند، کانال‌هاي خبري دارند، هيئت دارند، جلسه دارند، دست به قلم هستند و به هر اندازه که در اين جامعه فرايند اثرگذاري دارند بايد به وظيفه‌ خودشان نسبت به اين موضع اقدام و عمل نمايند.

وي در آخر افزود: اگر واجبات اجتماعي کم‌ررنگ شود فسادهاي اجتماعي پررنگ مي‌شود و اگر ما در مقابل اين فسادهاي اجتماعي سکوت کنيم در قيامت بايد در مقابل اين سکوت‌ها پاسخ‌گو باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۷:۲۲

27 Dec 2019