۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۷۵۸۹

اشتغال 620 نفر در طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي شهرستان شهرکرد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد از راه‌اندازي ۱۷۵ کارگاه و طرح اقتصاد مقاومتي با اشتغال ۶۲۰ نفر خبر داد.
اشتغال 620 نفر در طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي شهرستان شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد در جلسه قرارگاه اقتصادي شهرستان شهرکرد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري گفت: ما بايد بتوانيم قدرت نظام اسلامي را در زمينه حل مشکلات اقتصادي در سايه تعاليم اسلامي به همه دنيا نشان دهيم.

مهران مرادي، اجرايي کردن اصول و فرامين مقام معظم رهبري در جهت مقابله با تحريم هاي دشمن، افزايش توليد از راه محصولات زودبازده و بومي و تامين امنيت غذايي را از جمله اهداف قرارگاه اقتصادي شهرستان شهرکرد بيان کرد.

وي با اشاره به شعار اقتصادي امسال که هر ايراني يک توليدگر و هر خانه يک کارگاه توليدي اذعان داشت: تبيين گفتمان اقتصاد مقاومتي و توجيه و ترغيب و تشويق مردم به تحقق اين شعار کمک مي کند.

مرادي با اشاره به عملکرد ناحيه شهرکرد در حوزه طرح هاي اقتصاد مقاومتي تصريح کرد: سال گذشته بيش از ۱۷۵ کارگاه در سطح شهرستان ايجاد و راه اندازي شد و زمينه اشتغال ۶۲۰ نفر فراهم شد.

وي افزود: در اين خصوص بيش از ۵۰ ميليارد ريال اعتبار جذب و بيش از یک هزار نفر آموزش ديدند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد اظهار داشت: امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل ۱۷۸ کارگاه ايجاد و با جذب ۲۳ ميليارد ريال اعتبار زمينه اشتغال ۳۵۰ نفر در طرح هاي اقتصاد مقاومتي فراهم شده است.

مرادي با اشاره به آموزش ۳۵۰ نفر در پنج ماهه امسال گفت: طرح ها و آموزش ها نسبت به سال گذشته از لحاظ کمي و کيفي ارتقاء يافته اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۳:۳۶

29 Dec 2019