۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۳۷۵۶۹
فرمانده سپاه ناحيه شهرکرد:

9 دي نمايش قدرت نظام در برابر فتنه‌ها بود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد گفت: حماسه مردمي يوم‌الله نهم دي‌ماه نمايش قدرت نظام اسلامي در مقابله با فتنه‌ها و حوادث بود.
9 دي نمايش قدرت نظام در برابر فتنه‌ها بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سرهنگ موسي انصاري فرمانده ناحيه سپاه شهرستان شهرکرد در دومين جلسه ستاد نهم دي‌ماه که صبح امروز در سالن جلسات سپاه ناحيه شهرکرد با حضور فرماندهان حوزه‌هاي مقاومت بسيج برگزار شد با قدرداني از حماسه پيروزي رزمندگان اسلام در جبهه‌ي مقاومت بر جنايتکاران خبيث عامل دست استکبار جهاني گفت: فتنه ۸۸ حرکتي از سوي معاندين و دنياي غرب عليه انقلاب‌اسلامي بود.

وي افزود: دشمن در حال حاضر با فراهم‌سازي اتاق‌هاي فکر و تلاش بسيار در فضاي مجازي سعي در تضعيف و براندازي نظام دارد و وظيفه‌ي جوانان مؤمن و انقلابي‌ است که مراقب توطئه‌هاي دشمن باشند و ناخودآگاه نقش منتقل‌کننده اهداف دشمن به ديگران را فراهم نکنند.

موسي انصاري با ابراز خرسندي از اينکه هرساله به مناسبت حماسه ۹ دي برنامه‌هاي ارزشي و فاخري در استان اجرا مي‌شود گفت: در برگزاري نشست‌هاي تبييني بايد روي محتواي غني و جذاب براي جوانان تمرکز کرد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان شهرکرد تثبيت قدرت نظام در مقابله با حوادث و افزايش و تثبيت حس اتحاد و همبستگي مردم راازدستاوردهاي حماسه نهم دي‌ماه برشمرد و گفت: علت اينکه مقام عظماي ولايت همواره از فتنه نام مي‌برد و نسبت به آن هشدار مي‌دهد اين است که تا زماني‌که انقلاب‌اسلامي در مسير عزت خود پيش مي‌رود توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان تمام‌نشدني است.

وي از آمادگي اين سپاه براي برگزاري برنامه‌هاي بصيرتي در طول هفته براي عموم مردم خبر داد و تصريح کرد: مردم عزيز ما همواره درصحنه‌هاي حق عليه باطل حضور پرشور و گسترده‌اي داشته‌اند و اميدواريم با همان روحيه مقابل دشمنان نيز بايستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۶:۵۷

9 Jan 2020