۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۱۹۰۹

امداد رسانی هوایی به روستاهای برف خیز بخش گندمان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: روستای سرپیر بخش گندمان که به دلیل بارش برف محور ارتباطی آن قطع شده بود توسط نیروهای جمعیت هلال احمر این شهرستان به صورت هوایی امدادرسانی شد.
امداد رسانی هوایی به روستاهای برف خیز بخش گندمان
به گزارش جهانبین آرش شیرانی عصرچهارشنبه در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: با کسب اطلاع ازساکنان این روستا مبنی بر کمبود مواد غذایی، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام یک بالگرد برای امدادرسانی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن انجام شد.
شیرانی با بیان این که روستای سرپیریکی از روستاهای خالی از سکنه است افزود: در زمستان امسال فقط ۲۴ نفر از عشایر در این روستاساکن هستند.

وی، علت مسدود شدن راه ارتباطی با این روستا رابارش شدید برف، عدم دسترسی ماشین آلات برف‌روب وسخت گذر بودن منطقه عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن که هدایت این تیم نجات و امدادرسانی به روستا را برعهده داشت، بیان کرد:با هماهنگی‌های انجام شده بالگرد جمعیت هلال احمر استان خوزستان جهت امدادرسانی به این روستا اعزام شد.

شیرانی اضافه کرد: ۹ نیروی عملیاتی به همراه چهار نفرخدمه پروازی در این امدادرسانی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: بسته های غذایی سه نفره شامل برنج، روغن، نخود، شکر، ماکارونی، انواع کنسرو، نان، آرد، چای و قند توسط هلال احمر شهرستان بروجن به اهالی این روستا رسانده شد.
شیرانی در پایان گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن به نیازهای درمانی اهالی این روستا هم رسیدگی کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۹:۴۶

1 Feb 2020