۰
plusresetminus
بارندگي در سراسر استان چهار محال و بختياري از صبح روز گذشته 11 آذر ماه شروع و تا کنون ادامه دارد.
​بارش باران مردم را شگفت انگيز کرد/بارندگي در چهار محال و بختياري همچنان ادامه دارد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ بارش باران علاوه بر اینکه در روزهای  اخیر موجب خوشحالی مردم و خصوصا" کشاورزان شد ،  ممکن است موجب آبگرفتگي برخي از نقاط شهرها از جمله شهر شهرکرد گردد .

طي ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۳۳ ميليمتر بارش باران در شهرکرد گزارش شده است.

مهرداد قطره مدير کل هواشناسي چهار محال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: وضعيت آب و هوا تا ۲۴ ساعت آينده نيمه ابري تا ابري همراه با رگبار باران و وزش باد شديد و گاهي رعد و برق خواهد بود.

وي تصريح کرد: در ارتفاعات اين استان تا ۲۴ ساعت آينده شاهد بارش برف خواهيم بود.

قطره همچنين از وضعيت ۴۸ ساعت آينده نيز خبر داد و گفت: وضعيت آب و هوا تا ۴۸ ساعت آينده قسمتي ابري تا نيمه ابري همراه با رگبار پراکنده و وزش باد به تدريج کاهش پديده خواهد بود.

در صورت آبگرفتگي مردم با شهرداري تماس بگيرند

نورالله غلاميان شهردار شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: مشکلي در خصوص آبگرفتگي معابر در شهرکرد وجود ندارد و در صورت مشاهده مردم مي توانند با شهرداري تماس گرفته و گزارش دهند.

وي تصريح کرد: در جنوب شهر شهرکرد اقدامات خوبي در رابطه با احداث مسيل انجام شده و بارش برف و باران مشکلي را براي آن منطقه به وجود نخواهد آورد.

غلاميان تاکيد کرد: در صورت بروز مشکل شهروندان شهرکرد مي توانند شهرداري را مطلع کنند تا نيروهاي خدماتي بتوانند هرچه سريعتر مشکل را رفع نمايند.

لازم به ذکر است ؛ با ورود اين سامانه ، احتمال آبگرفتگي معابر و اختلال در تردد جاده ها و وقوع سيلاب در برخي از نقاط استان را دارد.

همچنين با ورود اين سامانه و شروع بارش برف و پديده کولاک از روز پنجشنبه در نقاط برف گير از جمله گردنه هاي کوهرنگ ، تردد خودرو با زنجير چرخ انجام مي شود.

نتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۷:۲۵

12 Feb 2020