۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۱۵۲۳۹
در جشن 24خرداد چه گذشت:

حمله تند منتجب نیا در شهرکرد به ائمه جمعه

آقایان حرمت خود را حفظ کنند، با دولت هماهنگ شوید دولت اسلامی است شما که درگذشته دولت قبلی را حمایت کردید خدا شما را ببخشد، حداقل بعنوان کفاره، این دولت را حمایت کنید
حمله تند منتجب نیا در شهرکرد به ائمه جمعه
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا عصر امروز در جشن سالگرد حماسه سیاسی 24 خرداد درشهرکرد اظهار کرد: چند واقعه تاریخی مهم در طول تاریخ کشور قرار دارد که باید این وقایع را جدا از هم ندانست.

وی افزود: 15 خرداد 42، سوم خرداد 61، 14 خرداد 68، دوم خرداد 76، حضور گسترده مردم در سال 88 و 24 خرداد 92، رخدادهای تاریخی هستند که همه مکمل یکدیگر بوده و باید دانست که خواست و اراده مردم در آنها نقش مهمی داشته است.

منتجب نیا در ادامه به نحوه عملکرد دولت یازدهم در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای بررسی نحوه عملکرد دولت باید دید که دولت تدبیر و امید چه کشوری را تحویل گرفته! در حالی که ما یک کشور غنی بودیم، یک کشور فقیر به این دولت منتقل شد!


قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد: خراب کاری هایی که دولت گذشته انجام داده را 10 سال طول می کشد تا جبران کرد.

*این درحالی است که همانند رویکرد نفی 8ساله دولت عدالت توسط دولت تدبیر و امید، ایشان به جای نگاه واقع بینانه و ارائه راهکار برای حل مشکلات اساسی کشور بویژه درحوزه اقتصاد وفرهنگ سعی درتخریب دولت گذشته و نادیده گرفتن کلیه خدمات دولت قبلی داشته تا شاید خرابکاری های یک ساله این دولت مانند طرح توزیع سبد کالا، نه بزرگ مردم به طرح انصراف از یارانه نقدی و... را سرپوشی نهاده باشد.

منتجب نیا، تغییر ادبیات و فرهنگ کشور را از مهمترین کارهای دولت یازدهم برشمرد و افزود: دکتر روحانی یک فرهنگ مبتذل و زشت را به فرهنگ اسلامی تبدیل کرد.
این درحالی است که عملکرد فرهنگی یک ساله دولت تدبیر وامید این موضوع را بالعکس نشان می دهد چرا که هجمه های زیادی از طرف مشاور رئیس جمهور-سریع القلم- به لبوفروش ها وتاکسیرانان، حمله صریح رییس جمهور محترم به منتقدان توافق نامه ژنو ، طرح بی اساس هنرمند ارزشی وغیر ارزشی، جشن روز زن کاخ سعدآباد، عدم اعتقاد به تأثیر مخرب ماهواره ها و...کارهایی برخلاف فرهنگ ارزشمند و ناب اسلامی است و در شأن مردم ما نیست!

وی به دستاوردهای کشور در حوزه سیاست خارجی کشور اشاره کرد و گفت: بهبود روابط ایران با کشورهای جهان از مهمترین این دستاوردها است به نحوی که در دولت سابق تشنج زیادی بین ایران و کشورهای دیگر ایجاد شده بود.

*قابل توجه است که نتایج کار یک ساله این ادعا را تأیید نمی کند چرا که نه تهدید ها کاهش یافت نه تحریم ها شکسته شد بلکه فقط دشمنان با خیال راحت تری جسورانه حرف خود را با ادبیاتی به دور از شأن ایران اسلامی عنوان کردند و پاسخ اساسی و دندان شکنی از طرف مقابل نشنیدند!


منتجب نیا با اشاره به شکل گیری دلواپسیم در کشور، خاطرنشان کرد: کسانی که در کار دولت کارشکنی و دهن کجی می کنند نکند دلواپس منافعی هستند که در دولت گذشته به جیب آن ها ریخته می شد.

وی بر ضرورت حمایت دولت از سوی مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید پشت سر دولت بمانند و بدانند که انتخاب آن ها درست و شایسته بوده و حمایت های خود را ادامه دهند.

*جالب این است که ایشان رأی مردم را درانتخابات خرداد92 محترم وقانونی می داند و مردم را وفادار به آن می خواند درصورتی که وی به همراه سران فتنه 88 به صراحت در مقابل رأی مردم ایستادند و نتیجه انتخابات پرشور مردم را به کام آنها تلخ نمودند.

منتجب نیا، وحدت را امر مهمی در پیشبرد برنامه های دولت دانست و تصریح کرد: نباید بگذارید عاملی در وحدت شما خلل ایجاد کند و با وحدت و همدلی مشکلات را برطرف کنید.

وی که در جشن سالگرد حماسه سیاسی ۲۴ خرداد در جمع اصلاح طلبان و حامیان دولت در مسجد صاحب الزمان شهرکرد با حضور استاندار ، معاونین استاندار، فرمانداران و برخی از مدیران ادارات دولتی استان سخن می گفت، خطاب به ائمه جمعه اظهار داشت: آقایان حرمت خود را حفظ کنند، با دولت هماهنگ شوید دولت اسلامی است شما که در گذشته دولت قبلی را حمایت کردید خدا شما را ببخشد، حداقل بعنوان کفاره، این دولت را حمایت کنید

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

erani
مسئول سایت لااقل نام ونشونی از خودت روی سایت بگذار تا شاید چهره پشت پرده ات روشن تر بشه خیلی از محمودودارودسته اش حمایت میکنی یعنی در واقع از ... به مردم پاک ونجیب ایران .....

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۱۴

26 Dec 2019