۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۸۲۹۹
در شهرستان شهرکرد:

60 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام نياز است

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: 60 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام در شهرستان شهرکرد اعتبار نياز است که با تامين اعتبار به زودي مي‌توان اين پروژه‌ها را به اتمام برساند.
60 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام نياز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، حميد ملک‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌هايي که داراي اولويت هستند در سال جاري براي به بهره‌برداري رساندن آن‌ها تلاش خود را خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه در سال ۹۲ حرکت به سمت اقتصاد مقاومتي بوده است بيان داشت: در سال جاري باتوجه به فرمايشات مقام معظم رهبري بايد از حالت شعارگونه بيرون آمده و به سمت اقدام و عمل پيش رويم.

ملک‌پور ادامه داد: در سال جاري يکي از اقداماتي که بنا است به آن توجه زيادي شود تشکيل قرارگاه فرماندهي اقتصاد مقاومتي در شهرستان شهرکرد خواهد بود.

وابستگي خودمان را به بيگان کم کنيم

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه اقتصاد مقاومتي اين نيست که به خودمان سختي بدهيم اذعان داشت: هدف از اقتصاد مقاومتي اقتصادي این است که حداکثر وابستگي ما به بيگانگان کم باشد.

ملک‌پور تصريح کرد: در سال گذشته بيش از 100 مصوبه در ۱۸۳ جلسه وجود داشت که ۸۰ درصد اين مصوبات در سطح شهرستان شهرکرد اجرايي شد.

وي اذعان داشت: از ماده ۱۸۰، ۱۲ ميليارد به شهرستان شهرکرد اختصاص داده شد که متاسفانه عملياتي نشد و از ماده ۱۰ و ۱۲ بيش از صد ميليارد ريال به شهرستان شهرکرد اختصاص پيدا کرد.

ملک‌پور با بيان اينکه از ميزان اعتباري که به اين شهرستان اختصاص داده شد ۷۰ درصد آن جذب گرديد اذعان داشت: پروژه‌هايي که نيمه تمام مانده است در سال جاري در حال تکميل خواهد بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۱:۱۴

26 Dec 2019