۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۳۵۰۵۷
نماينده ولي‌فقيه در سپاه فارسان:

روز قدس درياي از استکبارستيزي امت اسلامي به جوش‌وخروش خواهد افتاد

نماينده ولي‌فقيه در سپاه فارسان گفت: بي‌ترديد شکستن خط مقاومت هدف اصلي دشمنان اسلام است اما پرواضح است که با افزايش فشارها، تهديدها و تحريم‌ها، غيرت و مقاومت ملت‌هاي مسلمان نيز افزايش مي‌يابد و درياي مواج استکبارستيزي امت اسلامي به جوش‌وخروش خواهد افتاد.
روز قدس درياي از استکبارستيزي امت اسلامي به جوش‌وخروش خواهد افتاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سيد محمدرضا علوي نماينده ولي‌فقيه در سپاه فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: ابتکار بنيان‌گذار انقلاب اسلامي در نام‌گذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به‌روز جهاني قدس نويدبخش تجلي وحدت و همبستگي مسلمانان جهان براي آزادي قدس شريف است. مسلمانان جهان در اين روز مهم، آرزوي آزادي قدس شريف و محکوميت اشغالگري رژيم صهيونيستي را فرياد مي‌زنند.

وي تصريح کرد: در اين راستا باتوجه به حساسيت تحولات منطقه و جهان، از گروه‌هاي مختلف مردم دعوت کردند که در راهپيمايي اين روز حضور حماسي و باشکوه داشته باشند.
 
حجت‌الاسلام علوي در ادامه افزود: بي‌ترديد شکستن خط مقاومت هدف اصلي دشمنان اسلام است اما پرواضح است که با افزايش فشارها، تهديدها و تحريم‌ها، غيرت و مقاومت ملت‌هاي مسلمان نيز افزايش مي‌يابد و درياي مواج استکبارستيزي امت اسلامي به جوش‌وخروش خواهد افتاد.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه فارسان اظهار داشت: دفاع از آرمان فلسطين و زنده نگه‌داشتن اين وصيت تاريخي امام راحل رسالتي است مهم که امروزه بايد بيش از هر زمان به آن پرداخت و فرياد برآوريم و يک‌بار ديگر اين روز بزرگ را در تاريخ به ثبت برسانيم.
 
علوی همچنين افزود: مردم مظلوم فلسطين مورد ظلم و ستم قرار دارند و ملت رشيد ايران هرسال در جمعه آخر ماه مبارک رمضان باحالت روزه‌داري اعلام حمايت خود را از قبله اول مسلمانان و مردم فلسطين اعلام مي‌کند و امسال نيز باشکوه شرکت خواهند کرد.
 
وي با اشاره به حضور داعش در منطقه نيز گفت: ما معتقديم داعشي ها، طرفداران داعش و کشورهاي مرتجع عرب و استکبار جهاني اين حرکت را در منطقه راه انداخته‌اند تا فلسطين به فراموشي سپرده شود اما ما با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، اعلام مي کنيم که برنامه‌هاي رژيم اشغالگر قدس، استکبار جهاني و مرتجع منطقه محکوم‌به شکست است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۱:۲۱

28 Dec 2019