۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۴۰۷۷
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

مهم‌ترين رسالت مسجد تربيت جوانان انقلابي و متعهد است

اگر قرار است مسجد به در و ديوار مزين شود اما نمازگزاري در آن رفت و آمد نداشته باشد، هيچ خيري در اين مسجد نيست و به يقين فلسفه وجودي مسجد نيز اين نيست.
مهم‌ترين رسالت مسجد تربيت جوانان انقلابي و متعهد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، حجت‌الاسلام محمدعلي‌ نکونام در همايش دست اندر کاران مساجد استان، با اشاره به اهميت آباد بودن مسجد، اظهار کرد: آباداني مسجد به در و ديوار آن نيست؛ مسجد زماني مي‌تواند به آباداني خود ببالد که در آن مسجد انسان آسماني تربيت شود.

وي تربيت جوانان انقلابي و متعهد را مهم‌ترين رسالت مسجد بيان کرد و گفت: اگر قرار است مسجد به در و ديوار مزين شود اما نمازگزاري در آن رفت و آمد نداشته باشد، هيچ خيري در اين مسجد نيست و به يقين فلسفه وجودي مسجد نيز اين نيست.

نماينده ولي فقيه در استان و امام‌جمعه شهرکرد مهم‌ترين فساد مسجد را تفرقه و اختلاف عنوان نمود و اضافه کرد: به يقين فساد مسجد، فساد اخلاقي نيست بلکه بالاترين فساد مسجد اختلاف است و اگر قرار است در مسجد تفرقه و اختلافات رشد کند، همان بهتر که تخريب شود.

وي دعوت به همدلي، همراهي و وحدت را مهم‌ترين دعوت باري تعالي بيان کرد و گفت: اگر توانستيم با همدلي و اتحاد، مساجد را خانه رشد و ترقي قرار دهيم، به يقين آن‌ها را به جايگاه اصلي خود رسانده‌ايم که لازمه آن دل‌سوزي و دغدغه‌مند بودن اهالي مسجد است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۵:۴۷

25 Jan 2020