۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۵۴۱۷

معرفي سايت هاي استارت آپ برتر جهان مهم‌ترین هدف کارگروه ايراني اينوکا

معاون بسيج دانشجويي استان گفت: ما سعي داريم از کارآفرينان برتر استان و کشور در قالب کارگاه ها تا قبل از اجراي برنامه اصلي به منظور ايجاد اشتغال و حمايت از ايده پردازان دعوت بعمل آوريم.
معرفي سايت هاي استارت آپ برتر جهان مهم‌ترین هدف کارگروه ايراني اينوکا
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ نشست رياست دانشگاه شهرکرد و معاونت هاي دانشگاه با مسئول علمي بسيج دانشجويي استان و کارگروه استارتاپ ايراني با عنوان اينوکا "ايده، نوآوري و کارآفريني" بين بسيجيان و مسئولين دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

هدف از اين جلسه ايفاي نقش بسيج در کارآفريني و اشتغال دانشجويان ايده پرداز بود که بر همين اساس هماهنگي، تبادل تجربيات بسيجيان و دانشگاه و انتظارات مورد نظر بيان شد.

اين برنامه در سطح استان به منظور شناسايي، فرهنگ سازي، ارتباط صنعت گران با نخبگان، آموزش و تشکيل تيم هاي علمي در رشته هاي مختلف تخصصي و علمي در دو زمينه فني و مهندسي و حوزه علوم انساني با محوريت ارائه راهکارهاي عملي بر چالش هاي موجود در بخش هاي مختلف صنعتي، مسائل تخصصي وفني مهندسي و ساير علوم دانشگاهي، در سطح ادارات، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي، صنعت و مراکز دانش بنيان برگزار مي شود.

مهندس علي ميراحمدي معاون بسيج دانشجويي استان در حاشيه اين نشست و در گفتگوي اختصاصي با منطقه آزاد شاخصه هاي اصلي برنامه را برشمرد و گفت: ما در اين برنامه سعي داريم از کارآفرينان برتر استان و کشور در قالب کارگاه ها تا قبل از اجراي برنامه اصلي به منظور ايجاد اشتغال و حمايت از ايده پردازان دعوت بعمل آوريم.

وي در ادامه، برگزاري کارگاه هاي آموزشي بازاريابي، ثبت اختراع، بورس و... براي شرکت کنندگان، برگزاري کارگروه هاي تخصصي جهت نقد و تحليل ايده ها و به اشتراک گذاشتن آنها براي تجاري سازي، معرفي ايده برتر در زمينه هاي مختلف، انتقال تجربه و ايده ها، دعوت از صنعت گران موفق و صنعت گران نيازمند به محصولات دانش بنيان و ارائه ايده به آنها، دعوت در به کارگيري و آموزش انجمن هاي علمي و تخصصي دانشگاه هاي استان، بازديد تورهاي ايده پردازان از کارخانجات صنعتي و شرکت هاي دانش بنيان، تهيه بسته هاي علمي و محتوايي و معرفي سايت هاي استارت آپ برتر جهان به ايده پردازان، ارائه سايت نهايي رويداد ايده ها در برنامه استارت آپ و ارتباط و شناسايي نخبگان و صنعت گران جهت مرتفع نمودن انتظارات آنها از همديگر و ارائه محتويات علمي در زمينه هاي مختلف از طريق سايت و رسانه هاي جديد، تشويق ايده هاي برتر، ارائه ايده به جامعه مخاطب جهت ايجاد اشتغال و در نهايت تشکيل شرکت دانش بنيان براي افراد را از اهداف اين برنامه عنوان کرد.

ميراحمدي در پايان گفت: جزئيات اجراي اين برنامه که با همکاري پارک علم و فنآوري استان و دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد به سمع و نظر علاقه مندان خواهد رسيد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۰:۳۵

2 Jan 2020