۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۳۹۱۰۷
خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

در تمام فتنه‌ها از سپاه جز ثبات قدم چیزی دیده نشده/رنگ انقلاب و رنگ پاسداری در سپاه حاکم است

سپاه تا امروز در تمام فتنه‌های داخلی و خارجی نقش‌آفرینی کلیدی داشته و همه را خنثی کرده است.حضور مقتدرانه سپاه پاسداران نه برای کشورگشایی بلکه برای دفاع از وطن بوده و دشمن را در بیرون از مرزها زمین‌گیر کرده است.
در تمام فتنه‌ها از سپاه جز ثبات قدم چیزی دیده نشده/رنگ انقلاب و رنگ پاسداری در سپاه حاکم است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران مجموعه‌ای مقتدر است که برای پاسداری همه‌جانبه و تمام عیار از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

نکونام ادامه داد: سپاه تا امروز در تمام فتنه‌های داخلی و خارجی نقش‌آفرینی کلیدی داشته و همه را خنثی کرده است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز دشمن به‌معنای راستین از سپاه وحشت دارد، گفت: در تمام فتنه‌ها از سپاه جز ثبات قدم چیزی دیده نشده و همواره یک‌رنگ داشته که رنگ انقلاب و پاسداری از ارزش‌های آن است و همین ثبات، رمز ماندگاری این نهاد است.

وی با اشاره به نقش مهم سپاه پاسداران در مسئله داعش، خاطرنشان کرد: باید این نکته را در نظر داشت که حضور مقتدرانه سپاه پاسداران نه برای کشورگشایی بلکه برای دفاع از وطن بوده و دشمن را در بیرون از مرزها زمین‌گیر کرده است.

نکونام با اشاره به همایش تحسین‌برانگیز آب در هفته گذشته عنوان کرد: مردم فهیم چهارمحال و بختیاری در این گردهمایی مطالبات و دغدغه‌های خود را در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترین شعار یا حرکت ساختارشکنانه مطرح کردند.

خطیب نمازجمعه شهرکرد اضافه کرد: در موضوع آب مردم استان چند مطالبه به‌حق دارند، اول اینکه صدای مردم چهارمحال و بختیاری هم به اندازه صدای مردم سایر استان‌ها شنیده شود، برخی حرف‌های دور از واقعیتی می‌زنند که تحریک‌آمیز است و باید مراقب حرف زدنشان باشند.

نکونام با بیان اینکه آب بر اساس منطق، عقلانیت و نیازهای معیشت مورد استفاده قرار بگیرد نه اینکه عامل کدورت میان مردم شود، تصریح کرد: این استان هیچگاه بیش از تخصیص قانونی برداشت نکرده است و در شرایط کم‌آبی فعلی هم مخالف رفتن آب به استان‌های دیگر نیست بلکه خواهان سهمیه‌بندی عقلانی است.

امام جمعه شهرکرد در رهنمود قرآنی به بیان آیات ۳۶ و ۳۷ سوره مبارکه نور پرداخت و افزود: خداوند در این آیات ویژگی‌های خانه‌ای که به آن رفعت بخشیده را برشمرده است و می‌فرماید ذکر و یاد خدا در این خانه مستمر و صبح و شب در آن تسبیح خدا جاری است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: کسانی در این خانه زندگی می‌کنند که کارهای روزانه آن‌ها را از یاد خدا غافل نمی‌کند، نماز را اقامه می‌کنند، در درآمدشان حلال و حرام را در نظر می‌گیرند و انفاق می‌کنند و قلب اعضای این خانه از ترس قیامت زیر و رو شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۰:۲۸

3 Jan 2020