۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۱۶۳۳۷

صهیونیست غاصب بداند مسلمانان جهان همواره از حقوق ملت فلسطین دفاع می‎کنند

شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در آستانه فرا رسیدن روز قدس با انتشار بیانیه ای بر حضور پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس تاکید کرد.
صهیونیست غاصب بداند مسلمانان جهان همواره از حقوق ملت فلسطین دفاع می‎کنند
به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و لبیک گویان به فریاد همیشه خروشان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس، ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

این بیانیه می‎افزاید: اين روز نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده‌ی سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته ی مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی شود بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت هایی شنیده می شود که سالها تحت سيطره یک مشت مستبد خودباخته هستند.

این بیانیه در ادامه تصریح کرده است: در این روز عزیز که به حق دست یاری خداوند متعال در آن مشهود است، همه عالم نظاره‌گرند که حتی تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود. صهیونیست غاصب باید بداند مسلمانان جهان و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت می‌کند.

در این بیانیه با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی امسال تاکید شده است: امسال شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهر و سازمان های تابعه این شهرداری همچون سال های گذشته همراه و هم صدا با تمامی مردم آزادی خواه جهان، در روز جهانی قدس، مشت های گره کرده خود را، به سمت دهان پر از نکبت صهیونیسم و حامیان آن نشانه می گیرد و پیام آور نجات مظلومین خواهد شد و هم پاي مسلمانان در اشتیاق خلق حماسه رمضانی در روز قدس به ‌سر می‌برد که در پیشانی‌اش، نام امام راحل (ره)‌و ملت ایران نقش بسته است، پس يك صدا بکوشیم روز قدس را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنیم.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۵۲

15 Jan 2020