۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۱۵۳۴۷
سردار نقدی طی سخنانی در نقد عوامل گرایش به ماهواره‌ها:

عاقبت تنوع‌طلبی رسیدن به قوم لوط است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گردهمایی ائمه جمعه: از زمانی که دشمنان از غلبه نظامی بر ما مایوس شده‌اند شیب منحنی حملات رسانه ای علیه کشور عمودی شده است.
عاقبت تنوع‌طلبی رسیدن به قوم لوط است
به گزارش جهانبین نیوز، سرتيپ بسيجی محمد رضا نقدي صبح امروز چهارشنبه در گردهمایی دو روزه منطقه ای ائمه جمعه کشور در رامسر طی سخنانی پیرامون مسائل مهم روز جامعه عنوان کرد: ما امروز درگیر یک جنگ بزرگ هستیم که بسیار سنگین تر و عظیم تر از دفاع مقدس است و دشمنی که خود را در آستانه زوال و نابودی می بیند همه توان خود را به صحنه آورده است تا ما را به زانو درآورد.

وی عنوان کرد: دشمنان در دفاع مقدس، جنگ لبنان و سوریه تجربه کردند که مقابله با ما از طریق جنگ نظامی امکان ندارد زیرا ایمان، باورها، عاشورا و انتظار در بین ملت ما مستحکم شده و تا زمانی که این باورهای نورانی موجود است، دشمن در جنگ نظامی موفق نخواهد بود.

سردار نقدی افزود: برای غلبه بر ملت جنگ اقتصادی تمام عیاری را پیش کشیدند و ما درگیر یک جنگ جدی در عرصه سیاسی و فرهنگی شدیم و باید جهاد خود را سامان بخشیم تا اقتدار خود را کامل کنیم.

سردار نقدی با بیان اینکه آمریکا و اروپا در بن بست اقتصادی قرار گرفته اند، گفت: آمریکا ۱۷ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی و بیش از ۵ میلیون بی خانمان دارد و دنیا مایوس از درستی راه سوسیال دموکراسی و لیبرالیسم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در این دو راهی و سرگردانی، اسلام، آینده بشریت را رقم می زند و اگر از این پیچ تاریخی سرنوشت ساز غفلت کنیم غربی ها ایدئولوژی‌ای را خواهند ساخت و یک قرن دیگر بشریت را به دنبال خود خواهند کشاند.

سردار نقدی عنوان کرد: در این شرایط باید جامعه‌ی الگو را درست کنیم و بشریت را از این سردرگمی درآوریم و مسیر درست را به آنان نشان دهیم.

وی یادآور شد: وقتی که دنیا از دور به ما نگاه می کند ما را از نظر سیاسی مقتدر می داند و کشوری هستیم که برابر ابرقدرت ها ایستاده ایم و این صحنه ها برایش جذاب است و امروز شاهد استقبال رویکردها به اسلام هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جهان در پی آن است که تصویر متفاوتی از اسلام نشان دهد تا ملت ها از رویکرد استقبال به اسلام منصرف شوند.

وی عنوان کرد: در این شرایط دو رسالت مهم را به عنوان دو روی سکه داریم که عبارتند از جهاد اقتصادی و فرهنگی. با این وصف دفع شر دشمن و ایجاد جامعه الگو نیازمند جهاد است.

سردار نقدی با بیان اینکه رسانه ها از جمله ابزارهایی هستند که دشمنان برای تضعیف ما به کار گرفته اند، افزود: وقتی دشمنان از جنگ نظامی علیه ما مایوس شده اند منحنی شیب رسانه ای علیه کشور عمودی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ کانال فارسی زبان و ۴۰ کانال مکمل علیه ایران اسلامی فعالیت دارند، اظهار داشت: این رسانه ها به عنوان اصلی ترین ابزار دشمن در جنگ هستند و اگر نتوانیم جامعه را متقاعد کنیم که از ابزار دشمن فاصله گیرند در این جنگ بازنده می شویم.

سردار نقدی یادآور شد: نیازمند نهضت روشنگری بزرگ هستیم تا جامعه را نسبت به حربه دشمن آگاه کنیم که برابر آنان تسلیم نشوند.

وی به بهانه هایی برای روی آوردن به شبکه های ماهوراه ای اشاره و اضافه کرد: نظرسنجی ها نشان می دهد که تنها ۵ درصد بینندگان برنامه های ماهواره هدفشان علمی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تنوع را یکی از دلایل استقبال از برنامه های شبکه های خارجی بیان کرد و گفت: عاقبت تنوع طلبی رسیدن به قوم لوط است.

وی موسیقی را دلیل دیگر روی آوردن برخی افراد به شبکه های خارجی بیان کرد و گفت: چرا باید جامعه به سمت و سویی برود که ۱۸ درصد افراد به دلیل موسیقی به این شبکه ها روی می آورند.

سردار نقدی کسب اطلاع از اخبار رسانه ها را از دیگر دلایل روی آوردن به آن عنوان کرد و گفت: ما رویکردهای متنوعی می توانیم در قانع کردن مخاطب برای فاصله گرفتن از رسانه های بیگانه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: مردم باید بدانند که دشمن نتوانسته ما را در جنگ نظامی به زانو درآورد ولی دشمن می خواهد کاری کند تا نسل های آینده ذلیل باشند.

وی تجربه و وضعیت آشفته اروپا را از دیگر مسائل بیان کرد و گفت: آمار موالید کشورهای غربی منفی و رو به انقراض است. از طرفی دیگر بررسی ها نشان می دهد که ریشه اصلی طلاق ها در کشور ما مواد مخدر و ماهواره بوده که بی شک متاثر از توطئه دشمنان است.

سردار نقدی رویکرد تاریخی آندلسی کردن ایران را از دیگر موارد بیان کرد و گفت: امروز ماهواره ها برای فرزندان و زنان ما برنامه دارند و خطرات ماهواره ها باید برای مردم بازگو شود.

وی به بحران عراق اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا خود معرکه داعش را به راه انداخته و از ضعف دولت عراق استفاده کرد و سرویس اطلاعاتی آنها با افراد کلیدی تماس گرفته تا در این معرکه عقب نشینی کنند و خود صحنه را مدیریت می کنند.

سردار نقدی افزود: اگر آمریکا در این بحران خود را مخفی می کند به دلیل آن است که لوله های نفتش از زیر پای شیعیان عبور می کند و وحشت بسته شدن این لوله ها را دارد.

وی با بیان اینکه مسئله فتنه ای که امروز در عراق به راه افتاده است مهم بوده و باید به آن توجه کرد اظهار داشت: در شورای امر به معروف و نهی از منکر به این نتیجه رسیدیم که مهمترین منکری که باید در کشور به آن توجه و با آن مبارزه کرد بحث ماهواره و شبکه های خارجی است که ریشه بسیاری از منکرات دیگر هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد رسانه های دنیا از سوی صهیونیست ها اداره می شود، گفت: روز قدس امسال به عنوان روز مبارزه با صهیونیسم رسانه ای برنامه ریزی خواهد شد.

یادآور می شود گردهمایی دو روزه ائمه جمعه کشور با حضور ۵۰۰ امام جمعه از ۱۵ استان کشور از روز سه شنبه در اردوگاه هفت تیر رامسر آغاز شده و ظهر امروز به پایان می رسد.

انتهای پیام /خ ز/
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۱:۱۸

28 Dec 2019