۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۴۳۳۷
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حل مشکلات اقتصادي مردم شاه کليد موفقیت دولت ها/حضور مردم در صحنه و اقتدار نيروهاي مسلح سايه جنگ را از سر کشور برداشت

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در جمع کارکنان ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار رفع مشکلات اقتصادي مردم و توجه به مشکلات اساسي و اقدام براي رفع آن را مهمترين رمز پيروزي دولت آينده خواند.
حل مشکلات اقتصادي مردم  شاه کليد موفقیت دولت ها/حضور مردم در صحنه و اقتدار نيروهاي مسلح سايه جنگ را از سر کشور برداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کیار بیدار، حجت الاسلام سرافراز در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار گفت: علي‌رغم آنچه برخي فکر مي‌کنند که حکومت اسلامي مثل ساير حکومت‌ها حکومت بر مردم است بايد گفت نه‌تنها اين گونه نيست که اين حکومت برگرفته از منويات اسلام و با حضور مردم در بدنه حکومت قرار است به مردم خدمت کند.

وي افزود: طرز تفکر در مورد حکومت اسلامي باعث شده است برخي پا را از حدود قانوني فراتر نهند و فراتر از اختيارات قانوني خود عمل کنند و نمونه اي از اين تفکر قرارگيري مجريان قانون در جايگاه سياست گزاران و قانون گزاران حکومت اسلامي است که بايد اين مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام سرافراز افزود: رئيس جمهور سياست گزاز نيست بلکه به عنوان بالاترين مقام اجرايي کشور بايد مجري قوانين و دستورات نهادهاي سياستگزاري باشد و خود و دهمراهانش بايد بدون چون و چرا قوانين ابلاغ شده را اجرا کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ملت و کشور ايران در يک پيچ تاريخي قرار گرفته اند، هيچ زماني جبهه کفر و جبهه حق به اين حد از قدرت نرسيده بودند و در حال حاضر به طور واضح مشاهده مي کنيم که تقابل جبهه حق و کفر در حال شکل گيري است.

وي در خصوص مهمترين مشکلات حال حاضر کشور هم گفت: يکي از مهمترين مشکلات حال حاضر کشور مسئله معيشت مردم است که همه بايد همچون سال هاي دفاع مقدس با عزمي جزم و بسيجي وار براي رفع اين مشکل وارد عرصه شوند و بايد همه مردم و همه آحاد ملت اعم از مسئول و غيرمسئول دلسوز نظام و انقلاب و مظلومان و محرومان باشند.

حجت الاسلام سرافراز راه علاج مشکلات کشور را مديريت انقلابي عنوان کرد و افزود: بايد از بالاترين مقام تا پايين ترين مقام کشور با ديدگاه و رويکردي انقلابي وارد عرصه خدمت شوند و اگر اينگونه شود با وجود مشکلات عديده ي که دشمنان براي کشور و مردم ايجاد مي کنند اما کشتي انقلاب اسلامي ايران از اين طوفان نيز سربلند عبور مي کند.

وي در ادامه گفت: حل مشکلات بيکاري، رفع مشکلات معيشتي مردم و تلاش براي بهبود وضعيت اقتصادي شاه کليد بهبود شرايط کشور است و هر دولتي که بتواند در اين راستا حتي به صورت نسبي اقدامي مثبت انجام دهد بي شک مورد توجه و مقبوليت مردم واقع مي شود.

حجت الاسلام سرافراز در پايان گفت: حضور مردم در صحنه هاي متعدد، اقتدار نيروهاي مسلح و توانمندي جوانان و دانشمندان اقتدار جمهوري اسلامي ايران را در پي داشته است و اينها هستند که مانع از تهاجم دشمن به کشور شده است نه مذاکراتي که پس از آن دشمن گشتاخ تر شد و با جسارت بيشتر کشور و مردم را تهديد نمود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۱۵

27 Dec 2019