۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۷۳۰۷

اعتراض 500 خانوار پشتکوه فلارد به کاهش سهميه نفت+پاسخ رئيس شرکت نفت لردگان

اهالي 12 روستا از پشت کوه فلارد تابع شهرستان لردگان با اعلام اينکه، عشاير نقش مهمي در امور توليدي بويژه در بخش کشاورزي و دامي شهرستان را دارند، جا دارد مسئولين به مشکلات و تامين نيازهاي آنها از جمله سهميه نفت توجه بيشتري صورت گيرد.
اعتراض 500 خانوار پشتکوه فلارد به کاهش سهميه نفت+پاسخ رئيس شرکت نفت لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ بيش از 500 خانوار از اهالي روستاهاي پشت کوه فلارد شامل، روستاهاي ده کهنه، نارمه اوليأ، نارمه سفلي، کوه نارمه، چاليد، دره نيک، علي آباد، امامزاده حسن و... از توابع شهرستان لردگان، فاقد گاز و سوخت آنها در فصل سرما نفت سفيد است، از توزيع ناعادلانه شرکت نفت لردگان در خصوص کاهش نفت اعتراض دارند.

صبح امروز شنبه 4 آذر ماه 96  تعدادي از اهالي اين روستاها با تجمع در فرمانداري لردگان و با اعتراض به اينکه طي دو سه سال گذشته نفت هر خانوار 100 ليتر کم شد خواستار رسيدگي به اين موضوع شدند.

يکي ديگر از معترضين خواستار رسيدگي به اينکه برخي افراد روستا که فاقد کوپن نفت سفيد هستند، شرکت نفت از دادن کوپن به اين خانوارها خودداري مي کند.

دهيار اين روستا نيز در اعتراض به رئيس اداره شرکت نفت لردگان گفت: چندين بار اين اعتراض را به گوش مسئولين رسانده ايم، ولي متاسفانه اقدامي صورت نگرفت، شرکت نفت حواله ها و کوپن ها افراد را بدون رضايت افراد تغيير مي دهد و کوپن هاي نفت که مي بايست هر ماه اعلام شود را با تأخير اعلام مي کنند.
 




 
برخي ديگر از اين معترضين خواستار اين شدند که فرزندان ماه در سرما به سر مي برند و از آنجايي که عشاير نقش مهمي در امور توليدي بويژه در بخش کشاورزي و دامي شهرستان را دارند، جا دارد به مشکلات و تامين نيازهاي آنها ازجمله سهميه نفت توجه بيشتري صورت گيرد.
 
خبرنگار سلام لردگان در اين رابطه نظر احسان براتيان، رئيس شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي شهرستان لردگان را جويا شد که وي در پاسخ گفت:  در طول هر سال در هر دوره يک کوپن نفت براي هر خانوار صادر مي شود که سهميه کالا برگ  اول مهر 96 ماه تا 30 آبان 96 با سهميه مشخص شده که از طريق صدا و سيما اعلام شد و در تاريخ یک آذر 96 يک کاربرگ جديد باتوجه به سرشماري سال گذشته با سهميه دو برابري از کاربرگ قبل اعلام شد و مي بايست خانوارها در اين بازه زماني سهميه خودشان را دريافت کنند.
 
براتيان، در پاسخ به سوال اينکه اين خانوارها مدعي هستند که سهميه آنها 100 ليتر کاهش يافته گفت: اين خانوارها اطلاعي از وضعيت کوپن جديد ندارند کمااينکه در اين دوره سهميه هر خانوار دو سه برابر افزايش يافت.

وي افزد: براي خانوارهايي که تاکنون کالا برگ و يا تازه ازدواج کردند و فاقد کالابرگ نفت هستند گفت: براي اين خانوارها نيز در يک مقطع زماني به اين افراد اعلام شد که با حضور در شرکت نفت براي دريافت حواله و يا کالابرگ اقدام نمايند.

رئيس شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان لردگان درخصوص تغيير و دست‌کاري حواله ها افزود: شرکت نفت لردگان هيچ‌گونه تصرف و دسترسي به تغيير ميزان نفت در سيستم شرکت نفت نداريد و هرچه سيستم شرکت نفت تعيين کند همان ميزان را تأييد مي کنيم.

پشت کوه  فلارد در فاصله 75 کيلومتري شهر لردگان و در فاصله 220 کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.
 
انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۴:۵۳

27 Dec 2019