۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۲۸۳۰۷

ورود جهانگرد پياده، به شهرستان لردگان/ جهانگردي را با ايران گردي آغاز کنيم

دانيال رميزي پور جهانگرد پياده، صبح امروز ورارد شهر لردگان شد.
ورود جهانگرد پياده، به شهرستان لردگان/ جهانگردي را با ايران گردي آغاز کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ دانيال رميزي پور جهانگرد 24 ساله ايراني، متولد 1370 ساعت 11 صبح امروز ورارد شهر لردگان شد و به ملاقات با فرماندار لردگان رفت.

دانيال رميزي پور در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: ايران گردي را از نوروز امسال ( 1395 ) از استان هرمزگان شروع و پس از طي کردن استان هاي يزد، اصفهان و چهارمحال و بختياري،  به استان خوزستان مي روم و قصد سفر به کل استان هاي کشور را دارم .
 
وي در ادامه گفت: من تاکنون به سه کشور ترکيه، قبرس، امارات متحده عربي سفر کردم و تصميم دارم با جمع آوري سفرنامه اي تحت عنوان (جهانگردي را  با ايران گردي آغاز کنيم) و ترجمه آن به زبان انگليسي، در سفر هاي بعدي آن را به مردم دنيا نشان مي دهم و آنها را با نقاط بکر، تاريخ، فرهنگ و اصالت هموطنانم آشنا کرده، اينگونه راغب شده به ايران آمده و از مناطق گردشگري ايران بعنوان توريست ديدن کنند.

وي در پايان از شرکت آتا تجارت آذربايجان به مديرت عطاالله افتخاري و کليه مسئولين ادارات و بوميان مناطق مختلف که من را در ادامه اين مسير ياري نموده اند تشکر مي کنم.

گفتني است، شهرستان لردگان مراکز سياحتي و زيارتي زيادي دارد که مي توان به آبشار آتشگاه، چشمه برم لردگان، سواحل سد کارون چهار، خرسان يک، دو و سه، پارک جنگلي پروز، پارک جنگلي چارطاق ، امام زادگان شهوار ، پير محمد علي ، امام زاده حسن، امام زاده عباسعلي و... که بصورت بکر براي گردشگران داراي جاذبيت هاي زيادي است.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۳:۵۷

26 Dec 2019