۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۲۲۳۶۷
با حضور مسئولین استان؛

همایش خیرین مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اسلامی گفت: صدا و سیما باید توجه بیشتری برای افزایش فرهنگ خیریه و حضور گسترده تر اصناف در این امر خیر مصروف دارد.
همایش خیرین مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، همایش خیرین مدرسه ساز  در استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین استان از جمله استاندار و معاونین استاندار ،حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه و آقای اسلامی ریاست انجمن خیرین مدرسه ساز برگزار گردید.

اسلامی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز با اشاره به اینکه در قرآن کریم ۱۹۸ بار از کار خیر یاد شده است، افزود: مدرسه سازی در زندگی ما، برکاتی داشته است که بر کسی پوشیده نیست شما بزرگواران در امر خیر شک نکنید که خداوند متعال این لیاقت را داده که کار انجام دهید و توجه کنید که در مرحله امتحان و شرایط سخت باید از مال تان بگذرید و شما با خدا معامله می کنید.

وی در تبیین برنامه های مجمع گفت: ابلاغ امتیاز هایی از سوی دولت برای ثبت نام مدارس خاص خیرین، معافیت های مالیاتی، برخورداری از وام بانکی، برخورداری از بیمه عمر و نامگذاری مدرسه بنام خیر مدرسه ساز از جمله این برنامه ها هستند.

اسلامی در ادامه افزود: بنا داریم با بازدید از مدارس خیریه، به دنبال حل مشکلات آن ها باشیم چرا که برخی خیرین، خانه شان را فروخته اند و از روی عشق و علاقه در این راه وارد شده بنابراین باید به مشکلات خیرین رسیدگی شود.

وی در تشریح اقدامات آتی مجمع، با اشاره به نامگذاری میادین به نام خیرین و ساخت تندیس هایی از آنان افزود: به دنبال مشارکت بیشتر صدا و سیما جهت افزایش فرهنگ خیریه و حضور گسترده تر اصناف هستیم.

اسلامی در پایان گفت: تجهیز و ایمن سازی مدارس، ساخت کتابخانه، نمازخانه، هوشمند سازی مدارس نیازمند کمک همه خیرین است.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۷:۵۷

31 Dec 2019