۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۳۰۶۴۷
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي‌شوند

فرمانده سپاه بروجن از ويزيت رايگان عموم مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد و گفت: خدمات پزشکي، ويزيت، تزريقات و پانسمان به صورت رايگان به مردم ارائه مي‌شود.
مردم بروجن در هفته دفاع مقدس رايگان ويزيت مي‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني درگفت‌وگو با کلار، از ويزيت رايگان عموم مردم در اولين روز از هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: بسيجيان نيز مي‌توانند در طول هفته دفاع مقدس از خدمات پزشکي بهرمند شوند.

کيهاني با اشاره به اينکه خدمات پزشکي، ويزيت، تزريقات و پانسمان به صورت رايگان به مردم ارائه مي‌شود، گفت: عموم مردم مي‌توانند با مراجعه به درمانگاه صادقيه سپاه بروجن در نخستين روز از هفته دفاع مقدس از اين خدمات بهرمند شوند.

وي خاطرنشان کرد: صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي، عطرافشاني و گلباران قبور مطهر شهدا، رژه موتوري، يادواره شهدا و اردوهاي جهادي ازجمله برنامه‌هايي است که در هفته دفاع مقدس در بروجن برگزار مي‌شود.

فرمانده سپاه بروجن افزود: يکي از باشکوه‌ترين دوران انقلاب اسلامي، دوران دفاع مقدس است که نقش‌آفريني رزمندگان در اين دوران انقلاب را بيمه و دست دشمنان را از خاک اين مرز و بوم کوتاه کرد.

وي بيان کرد: رشادت و ايثارگري افرادي که در دوران جنگ تحميلي از تمام خواسته‌ها و اميال خود گذشتند تا ايران استوار و قدرتمند به حيات خود ادامه دهد نبايد به دست فراموشي سپرده شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۳:۴۸

27 Dec 2019