۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۳۶۱۷
در گفتگو با نجم الدین شریعتی؛

مردم با سمت خدا عینک خود را عوض کردند/ سمت خدا در سال جدید تغییر می کند

شریعتی گفت: باعث خوشحالی است که برنامه سمت خدا جز کاندیدهای سه ستاره شده است منتها ما رأی خود و نظر مردم را قبلأ گرفته ایم و این نظر مردم به ما توان ادامه راه و مسیر را می دهد و خدا رو شکر حال همه ی ما را خوب می کند .
مردم با سمت خدا عینک خود را عوض کردند/ سمت خدا در سال جدید تغییر می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه سه ستاره در شب های پایانی سال ۹۵ به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی باز هم مهمان مردم شده است و رقابتی را بین هنرمندان و برنامه های مختلف تلویزیون به وجود آورده است؛ رقابتی که داور نهایی‌اش مردم هستند.

برنامه سمت خدا یکی از برنامه‌های دینی و مذهبی تاریخ رسانه‌ ملی به شمار می‌رود که در جذب مخاطب نیز بسیار موفق عمل کرده است و محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد؛ تا جایی که برای سومین سال متوالی یکی از کاندیدهای برنامه های تخصصی تلویزیون در جشنواره سه ستاره شده است که سایت خبری زنان قم، به این بهانه گفتگوی کوتاهی با نجم الدین شریعتی مجری محبوب برنامه سمت خدا داشته است که در ذیل می خوانید.

از اینکه برنامه سمت خدا برای سومین سال متوالی یکی از کاندیدهای سه ستاره شده،چه حسی دارید و برای جلب آرا چه حرفی با مردم خواهید داشت؟

نجم الدین شریعتی- باعث خوشحالی است که برنامه سمت خدا جز کاندیدهای سه ستاره شده است منتها ما رأی خود و نظر مردم را قبلأ گرفته ایم و این نظر مردم به ما توان ادامه راه و مسیر را می دهد و خدا رو شکر حال همه ی ما را خوب می کند .

این مسابقه ها همه به نوعی اعتباری هستند و بالاخره دنیاست و زیاد اعتباری به معیارهای مطابقه هایش نیست ولی همین که مردم ابراز لطف و محبت می کنند و خیلی ها با این ادبیات که ما مدیون سمت خدا هستیم، در واقع نه مدیون برنامه، بلکه مدیون معارف دین که زندگیشان را متحول کرده و عینک آن ها را عوض کرده و نگاه آن ها را به زندگی تغییر داده است و باعث شده تا یک طور دیگری به دنیا ، زندگی و مشکلاتشان نگاه داشته باشند و سعی کنند بر مشکلات و سختی هایشان مسلط باشند به نظر من ، برای ما بهترین جایزه است.

شریعتی ادامه داد: الحمدالله امسال هم برنامه سمت خدا جز کاندیدهای سه ستاره است و امیدوارم اگر مردم واقعأ برنامه را می پسندند و همان نگاهی که گفتم را به برنامه دارند ان شاءالله این برنامه را باز هم انتخاب کنند اما همان طور که گفتم جدای از مقوله مسابقه و نظر سنجی ها، مردم در خیابان و در پیام های حضوری هر دفعه و به هر نحوی که به ما مراجعه می کنند ، ابراز لطف و محبت دارند، ما همین قدر که هستیم ، همین قدر به جلو پیش می رویم و بزرگ می شویم.

برنامه سمت خدا تا چه زمان قرار است که ادامه پخش داشته باشد و آیا تعطیلی هم دارد؟

شریعتی- هر برنامه ای یک دوره ای دارد ،منتها بر اساس معارف دینی که ما داریم و قنای معارف دینی مان در واقع کلی حرف نگفته وجود دارد و از طرفی این برنامه تاکنون هیچ بازتاب منفی برای مخاطب نداشته است.

وقتی مخاطب دوست دارد باز هم از معارف دین بشنود بنابراین وجهی ندارد که خودمان تصمیم به تعطیلی برنامه بگیریم و باز هم حرف داریم و در واقع دین حرف دارد و برای خیلی از مقوله ها حرف نگفته بسیار زیاد است.

آیا سمت خدا در ایام تعطیلات عید هم برنامه دارد؟

شریعتی- در ایام عید تصمیم بر این است حاج آقای قرآئتی در هشت روز و احتمالأ آیت الله ناصری در سه روز برنامه سمت خدا را به مدت بیست دقیقه اداره کنند البته بنده در ایام تعطیلات عید حضور ندارم اما از چهاردهم فروردین با قوت تمام، برنامه سمت خدا را در سال جدید ادامه خواهیم داد.

آیا شما هم به تعطیلات نوروزی می روید؟

شریعتی- باخنده ، بله، کل سال را درگیر کار هستیم و حداقل این چهارده روز تعطیلات را به استراحت می رویم.

این امکان وجود دارد درسال جدید تغییراتی در برنامه ایجاد شود یا خیر؟

شریعتی- در دکور برنامه قطعأ تغییراتی خواهیم داشت و فضای آن عوض خواهد شد و در کارشناسان هم احتمالأ تغییراتی صورت خواهد گرفت اما هنوز قطعی نشده است.

حرف آخر

شریعتی- ممنون از نگاه گرم مردم و به امید سال خوش و با برکت برای همه ملت.



گفتگو از موحده سادات اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۶:۲۸

7 Jan 2020