۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۸۵۹۷
دکتر محمد ودود حيدري در جمع اعضاء بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري:

فتح لانه جاسوسي بعني قطع دست استکبار جهاني در محور انقلاب اسلامي/ عناد با شيطان بزرگ تمام ناشدني است

فتح لانه جاسوسي يعني قطع دست نظام سلطه در محور انقلاب اسلامي، که دانشجويان خط امام در روز ۱۳ ابان با تشخيص درست اين لانه جاسوسي را فتح کردند و ما تا موقعي که هستيم خواب برگشتن امريکايي ها به کشور تعبير نخواهد شد.
فتح لانه جاسوسي بعني قطع دست استکبار جهاني در محور انقلاب اسلامي/ عناد با شيطان بزرگ تمام ناشدني است
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد صبح امروز مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور با حضور در جمع دانش آموختگان دوره هاي طرح ولايت در دانشگاه شهرکرد با بیان اين که جريان مسخره ای که به عنوان اسيدپاشي در کشور راه انداخته اند را تا به نحوي جلوي طرح امربه معروف در کشور را بگيرند اما دانشجويان با تحليل هاي درست خودشان در جامعه جلوي آن را مي گيرند.

وي با اشاره به وصيت نامه حضرت امام خميني (ره) مبني بر تشکيل بسيج دانشجويي افزود: حضرت امام رويکردهايي را طراحي کرده است که فراتر از مرزهاي جغرافيايي ايران اسلامي است به گونه اي که اگر کسي اين پيام را درک کند کسي جلودار او نخواهد بود.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور از تاثير انقلاب اسلامي ايران در دنيا سخن گفت و تصريح کرد: انقلاب اسلامي امروز دنياي استکبار و ظلم را به هم ريخته است به طوري که امپراطوري هاي رسانه اي استکبار مرتبا بر عليه آن فعاليت مي کنند و مي گويند انقلاب اسلامي ايران تاثيري در جهان ندارد حال سوال اينجاست که اگر بدون تاثير است چرا اين همه انرژي و هزينه براي مقابله با آن صرف مي کنيد و حتي از موضوعات کوچک اجتماعي در آن هم نمي گذريد.

دکتر حيدري به بينش سياسي امام خميني در فرمان تشکيل بسيج دانشجو که بسياري از پيش بيني هاي ايشان هنوز اتفاق نيفتاده است اشاره نمود و گفت: در سال ۷۸ ماجراي کوي دانشگاه و سال ۸۸ فتنه معروف بخشي از اين بينش و دورنگري را نشان مي دهد که امام خميني (ره) حداقل ۳۰ سال از سياستمداران جهان جلوتر بود.

وي با اشاره به شاخصه هاي دانشجويان بسيجي توکل به خدا و مطيع محض ولايت فقيه بودن را از مهمترين مولفه هاي يک دانشجوي بسيجي بر شمرد.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور نيروهاي انقلاب را مجموعه وسيعي در داخل و خارج کشور ناميد و اضافه کرد: با وجود اختلاف سليقه هايي که در کشور وجود دارد ولي همه ما در حول محور يک هدف حرکت مي کنيم و با هم در اصل مباني وحدت داريم.

دکتر حيدري ولايت پديري را از ديگر شاخص هاي دانشجوي انقلابي دانست و افزود: ولايت پديري است که تاکنون از تمام گردنه هاي سخت عبور کرده ايم و انقلابي بودن مرزبندي دارد و از هرگونه بداخلاقي و افراطي گري به دور است، يک دانشجوي انقلابي اگر نقدي هم داشته باشد به دور از ادب بیان نمی کند و در دانشگاه که مولفه هاي آن استاد و دانشجو ست نهايت ادب را رعايت مي کند.

وي تحليل درست و فهم منطقي از مسائل را از مهمترين شاخصه هاي يک دانشجوي انقلابي دانست و خاطرنشان کرد: قبل از ورود به کار تشکيلاتي بايد فهم منطقي و تحليل و تشخيص درست از مسائل پيدا کنيد مثلا در جريان اخير اسيدپاشي بايد با تحليل درست در جامعه اهداف دشمنان از اين طرح را خنثي کنند.

دکتر حيدري دشمن شناسي را عنصر حياتي در يک دانشجو دانست و تاکيد کرد: عناد با شيطان بزرگ تمام ناشدني است، مشکلات ما با امريکا با مذاکره حل نمي شود زيرا او مي خواهد انقلاب اسلامي نباشد و مشکل ماهيتي و معرفي با ما دارد، ما مي خواهيم سربلند در دنيا زندگي کنيم ولي نظام سلطه اين را نمي خواهد.

وي با اشاره به اينکه مذاکره ما با امريکا فقط بر سر موضوع هسته اي مي باشد به دولتمردان  گوشزد کرد: اينکه ما با امريکا مذاکره کنيم يک تاکتيک است ولي دو نکته را هرگز فراموش نکنيد يکي آنکه مذاکرات ما فقط بر سر موضوع هسته اي است و دوم اينکه حواسمان باشد طرف مقابل دشمن است و اميد به شيطان بزرگ با تدبير سازگار نيست.

مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور با تاکيد براينکه فتح لانه جاسوسي فقط فتح يک ساختمان نبود گفت: فتح لانه جاسوسي يعني قطع دست نظام سلطه در محور انقلاب اسلامي، دانشجويان خط امام در روز ۱۳ ابان با تشخيص درست اين لانه جاسوسي را فتح کردند و ما تا موقعي که هستيم خواب برگشتن امريکايي ها به کشور تعبير نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۱:۰۲

17 Jan 2020