۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۷۵۰۷
گفتگو با دانش آموز موفق شهرستان کوهرنگ

در هيچ کلاس کنکوري شرکت نکردم

حميد نصيري نژاد از دانش آموزان موفق شهرستان کوهرنگ است که توانست در کنکور سراسري سال 1393 رشته ي انساني رتبه ي 821 را کسب کند.
در هيچ کلاس کنکوري شرکت نکردم
به گزارش جهانبین، حميد نصيري نژاد اهل و ساکن روستای نصیرآباد از دانش آموزان موفق شهرستان کوهرنگ است که توانست در کنکور سراسري سال 1393 رشته ي انساني رتبه ي 821 را کسب کند. پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر گفتگويي با اين  دانش آموز موفق انجام داده است که با هم مي خوانيم.

شغل پدرتان چيست؟ فرزند چندم خانواده هستيد؟
پدرم کارمند آموزش و پرورش کوهرنگ است و من فرزند چهارم خانواده ام.

در طي تحصيل  دانش آموز کدام مدارس بوديد؟
مقطع ابتدايي را در دبستان شهيد نصيري روستای نصير آباد، مقطع راهنمايي را در مدرسه ي وحدت دشت زرين و دوران دبيرستان را در دبيرستان شبانه روزي امام خميني (ره) تحصيل نمودم.

دانش آموز چه رشته اي بوديد؟
ادبيات و علوم انساني

رتبه شما در کنکور سراسري چند شد؟
821

به نظر شما علت موفقيتتان چه بود؟
اول از همه توکل بر خدا و کمک  خانواده و  راهنمايي ها و تشويق هاي معلمان و دبيران دلسوز و بعد از آن اراده و تلاش و پشتکار خودم.

روزانه چند ساعت مطالعه داشتيد؟
در اوايل  روزانه 2تا 4 ساعت درس مي خواندم اما هر چه به کنکور نزديک تر مي شديم وقت بيشتري را به مطالعه اختصاص مي دادم که اين ميزان مطالعه در اواخر به 8 تا 9 ساعت هم رسيد.

توصيه شما به دانش آموزان دبيرستاني و کنکوری ها چيست؟
به نظر من دانش آموزان شهرستان ما ظرفيت بالايي براي کسب رتبه هاي خوب در کنکور را دارند و با وجود دبيران بسيار خوب و زحمتکش امکان موفقيت آنان وجود دارد. در صورت وجود امکانات آموزشي بيشتر حتما دانش آموزان شهرستانمان عملکرد بهتري خواهند داشت. چرا که من در هيچ کلاس کنکوري شرکت نکردم و تنها از کتابهاي کمک آموزشي بهره بردم.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۰:۴۰

31 Dec 2019