۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۳۳۵۲۷
امام جمعه بخش باباحيدر

منابع طبيعي سرمايه ملي محسوب مي شود،در توسعه آن بايد مشارکت داشت

امام جمعه بخش باباحيدر روز درخت کاري و آغاز هفته منابع طبيعي را گرامي داشت و گفت: منابع طبيعي و از جمله درختان سرمايه ملي محسوب مي شوند و در نگهداري و توسعه آن بايد مشارکت عمومي صورت گيرد.
منابع طبيعي سرمايه ملي محسوب مي شود،در توسعه آن بايد مشارکت داشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم. رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.


در نگهداري و توسعه منابع طبیعی بايد مشارکت عمومي صورت گيرد
ياوري امام جمعه بخش باباحيدر روز درخت کاري و آغاز هفته منابع طبيعي را گرامي داشت و گفت: منابع طبيعي و از جمله درختان سرمايه ملي محسوب مي شوند و در نگهداري و توسعه آن بايد مشارکت عمومي صورت گيرد.


 
وي در خطبه دوم با اشاره به انقلاب بحرين گفت: انقلاب مردمي بحرين در حالي شش ساله شد که رژيم سفاک آل خليفه با شکنجه روحي و جسمي مجاهدين بحريني و لغو تابعيت شيخ عيسي قاسم در صدد سرکوب کردن انقلابيون است ولي بحريني ها با ادامه مبارزات خود سرنوشت آل خليفه را به سرنوشت سرهنگ قذافي و ديگر جلادان تاريخ دچار خواهند کرد.
 



امام جمعه باباحيدر در پايان از عزيزاني که در دهه فاطميه با تلاش هاي شبانه روزي خود با نصب بنر و پرچم چهره شهر را غمگين کردند و با برپايي مجالس سوگواري دل و قلب رسول الله را شاد کردند تشکر و قدر داني نمود.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۷:۵۴

19 Jan 2020