۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۳۹۸۷
مسئول تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

برگزاری پياده روي 9 کيلومتري کارکنان ناحيه مقاومت بسيج فارسان

مسئول تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: همایش پياده روي 9 کيلومتري کارکنان ناحيه مقاومت بسيج فارسان با هدف سلامت جسمي و روحي کارکنان سپاه فارسان برگزار شد.
برگزاری پياده روي 9 کيلومتري کارکنان ناحيه مقاومت بسيج فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، سيد يوسف ميراحمدي درگفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: اين همايش با هدف سلامت جسمي و روحي کارکنان سپاه فارسان برگزار شد شرکت کنندگان مسافت 9 کيلومتري از محل پليس راه شهرستان سامان به مقصد کوه شيراز و پل زمان خان را پيمودند. 
 
وي با اشاره به برگزاري اهداف اين پياده روي گفت: يکي از اهداف اين پياده روي ترويج فرهنگ و ورزش همگاني و ايجاد شور و نشاط در بين کارکنان مي باشد.

مسئول تربيت بدني ناحيه مقاومت بسيج فارسان ابراز داشت: ورزش باعث سلامت و تندرستي و بالا بردن روحيه افراد مي گردد، در اين هواي بسيار مطلوب و بهاري توصيه مي گردد کليه همکاران و شهروندان هر روز صبح به مدت یک ساعت ورزش نمايند تا سلامتي خود را حفظ واحساس تمرکز و آرامش را تجربه کنند.

ميراحمدي برنامه سلامت جسم و روان کارکنان را در اولويت دانست و افزود: تمامي پيشرفت و رشد يک سازمان و جامعه به سلامت نيروي انساني آن بستگي دارد.

وي، افزود: نيروي انساني سالم، کار سالم و جامعه سالم را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراين سلامت نيروي انساني از اولويت مهم و در راس کار يک سازمان بايد قرار گيرد.

وي، سلامتي را يکي از بزرگترين نعمت هاي خداوند متعال دانست و گفت: تا زماني که انسان در صحت و سلامت به سر مي‏برد قدر آن را نمي داند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۵۸

17 Jan 2020