۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۸۷۷۷
مربی فوتبال:

بسيجي بودن يک افتخار است/ قدرت نهفته در بسیج توان رویارویی با ارتش های کلاسیک جهان را دارد

راشد بهرامیان گفت: بهترين سعادت هر فردي ايمان به خدا و جهاد در راه خداست که در بسيج نهفته است و افتخار مي کنم که عضو شدن و کار کردن در بسيج نصيبم شده است.
بسيجي بودن يک افتخار است/ قدرت نهفته در بسیج توان رویارویی با ارتش های کلاسیک جهان را دارد
به گزارش جهانبین نیوز، راشد بهراميان بسيجي فعال در پايگاه مقاومت بسيج شهر اردل و مربي برتر بسيجي در رشته فوتبال صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: اطاعت از ولايت فقيه و تبعيت پذيري از رهبري نظام يكي از شاخص ترين ويژگي هاي بسيج است.

بهراميان در ادامه گفت: بسيج تابع محض ولايت فقيه است و سعادت خود و جامعه را در پيروي از ولايت فقيه مي داند، زيرا از معمار انقلاب و موسس بسيج آموخته است كه «من به همه ملت، به همه قواي انتظامي اطمينان مي دهم كه امر دولت اسلامي اگر با نظارت فقيه و ولايت فقيه باشد، آسيبي بر اين مملكت وارد نخواهد شد»

وي اذعان کرد: طي هشت سال دفاع مقدس بسيج آن چنان درخشيد که دشمنان اعتراف کردند، قدرتي که در بسيج نهفته، توان مقابله با يکايک ارتش‌هاي کلاسيک جهاني را دارد.

بهراميان اظهار کرد: امروز هم اين قدرت ادامه دارد و همان‌طور که بسيج در هشت سال در مقابله با جنگ نظامي و سخت دشمن ايستادگي کرد در مقابل جنگ نرم دشمن نيز با بصيرت و آگاهي کامل در دفاع از اين انقلاب ايستاده و هيچ روي خوشي به دشمنان نشان نمي‌دهد.

اين مربي برتر افزود: راهيابي هر کسي در بسيج يک سعادت است که نصيب هرکسي نمي شود زيرا اين راه ايمان به خدا و جهاد در راه خداست و افتخار مي کنم که عضو بودن من به عنوان يک بسيجي در اين راه نصيبم شده و انشالله که بتوانم تا پايان عمرم هميشه گوش به فرمان مقام معظم رهبري باشم.

راشد بهراميان مربي برتر در رشته فوتبال است که امسال توانسته با تلاش و کوشش مضاعفي خود و بازيکنان تيم پايگاه مقاومت بسيج شهدا اردل مقام نخست فوتبال را در استان چهارمحال و بختياري کسب کنند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۷:۲۱

16 Jan 2020