۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۳۸۷۵۷
به مناسبت هفته ي تربيت اسلامي صورت گرفت

برگزاري جشن "سپاس مربي" درمدارس شهرستان اردل

به مناسبت بزرگداشت هفته تربيت اسلامي و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر،جشن "سپاس مربي" در مدارس شهرستان اردل برگزار شد.
برگزاري جشن "سپاس مربي" درمدارس شهرستان اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در مراسم جشن "سپاس مربي" که به صورت نمادين در آمورشگاه دخترانه متوسطه دوره اول عصمت شهر اردل برگزار شد با بيان اينکه معاونان و مربيان پرورشي سفيران علم و اخلاق در مدارس هستند، نقش آنان را در تربيت آينده سازان شاخص و برجسته دانست.

بهرامي در ادامه هفته تربیت اسلامی که از هشتم اسفند آغاز می شود و تا 14 اسفندماه ادامه دارد را نماد تجليل و تقدير از تلاش هاي دست اندرکاران امور تربيتي در مدارس عنوان کرد و گفت: تاسيس نهاد امور تربيتي از سوي شهيدان رجايي و باهنر در آموزش و پرورش نشان از اهميت و جايگاه تربيت دارد.

وي ضمن تاکيد بر اينکه تعليم و تربيت دو بال جدا نشدني آموزش و پرورش هستند که بعد تربيتي آن پررنگ تر است خاطرنشان کرد: تربيت اسلامي در تمام عرصه هاي تعلم و تربيت ما وجود دارد و هر نظر و نگاه ما به تربيت بايد نگاه تربيت اسلامي باشد هماهنگونه که فرهنگ جامعه ي ما فرهنگ ديني و اسلامي است.

گفتني است به مناسبت هفته تربيت اسلامي، جشن سپاس مربي به صورت متمرکز در مدارس شهرستان اردل برگزار شد.

اين جشن در يک حرکت خودجوش، منظم و تشکيلاتي توسط دانش آموزان براي تکريم از مربيان برگزار شد.

دانش آموزان در اين مراسم به اجراي برنامه هاي متفاوت در مقام تقدير از مربيان پرورشي برآمدند.

پوشش لباس پيشتازان، اجراي سرود، قرائت دل نوشته، فرياد هاي شادي ازجمله اين برنامه ها در آموزشگاه عصمت بود.

تقدير از معاون پرورشي و تربيت بدني، کارشناس فرهنگي هنري، مسئول سازمان دانش آموزي مديريت آموزش و پرورش و همچنين تقدير از معاون پرورشي آموزشگاه توسط مدير آموزشگاه پايان بخش اين برنامه بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۵:۴۷

27 Dec 2019