۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۲۸۷۶۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

تبديل چهارمحال و بختياري به قطب سلامت كشور نيازمند نگاه ويژه مسئولين

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در مراسم تجليل از خيرين سلامت اين استان در حضور وزير بهداشت و دبير كل مجمع خيرين سلامت كشور گفت: گذشتن از مال و جان براي خدمت به مردم از ويژگي‌هاي خيرين است.
تبديل چهارمحال و بختياري  به قطب سلامت كشور نيازمند نگاه ويژه مسئولين
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نكونام اظهار کرد: خيرين كساني هستند كه با تمام وجود و توان با گذشتن از دلبستگي‌هاي مالي و جاني خدمت به مردم را اولويت زندگي خود قرار داده‌اند.

وي، ضمن ابراز تشكر و قدرداني از وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي توجه ويژه وي به حوزه سلامت و رفع نيازهاي بهداشتي و درماني مردم تصریح کرد: دكتر هاشمي از نيروهاي ارزشي است كه خدمات وي براي هميشه در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام نكونام، خدمت به مردم را يك ارزش دانست و افزود: وزير بهداشت يك خدمت‌گزار است كه در اين مسير تاكنون موفق عمل كرده است.

وي با بيان اينكه چهارمحال و بختياري در عرصه‌هاي مختلف بويژه در حوزه سلامت نيازمند نگاه ويژه مسئولين است بيان داشت: تقويت زيرساخت‌هاي حوزه سلامت اين استان نيازمند اقدام و تشريفات در سايه تلاش و همت مضاعف است.

نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، با اشاره به ظرفيت و پتانسيل‌هاي موجود استان گفت: چهارمحال و بختياري قابليت تبديل شدن به قطب سلامت كشور را دارست لذا مسئولين بايد با نگاه ويژه به اين استان در رسيدن آن به جايگاه واقعي و بكارگيري تمام پتانسيل هاي آن ياري گر مجموعه دانشگاه علوم پزشكي و مردم شريف اين خطه هميشه سرفراز ايران باشند.

حجت الاسلام والمسليمن در پايان با اشاره به فعاليت هاي موثر مجمع خيرين سلامت چهارمحال و بختياري از مسئولين و اعضاي اين مجمع و تمامي خيريني كه تاكنون در راستاي اجراي پروژه هاي خيري بهداشتي و درماني ياري گر اين مجموعه بوده اند تقدير و تشكر كرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۲:۴۱

26 Dec 2019