۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۹۷۵۷
جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد؛

شرکت بيش از 100 دانش‌آموز فارساني در طرح هجرت سه

جانشين ناحيه مقاومت بسيج فارسان از افتتاح طرح هجرت سه در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: بيش از 100 دانش‌آموز در اين طرح اقدام به مرمت و بازسازي مدارس خواهند کرد.
شرکت بيش از 100 دانش‌آموز فارساني در طرح هجرت سه
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرزان اميري در مراسم افتتاحيه طرح هجرت سه گفت: در اين طرح که برگرفته از فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي رفع محروميت‌زدايي است 100 دانش‌آموز شرکت و فعاليت دارند.

اميري در ادامه افزود: اهداف اين گروه‌هاي دانش‌آموزي تحقق بخشيدن به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني‌بر بکارگيري و غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان، شناسايي، هدايت و بکارگيري قابليت‌ها و توانمندي‌هاي دانش‌آموزان، افزايش دلبستگي دانش‌آموزان به فضاهاي آموزشي، مشارکت دانش‌آموزان در حفظ و نگهداري فضاهاي آموزشي و آشناسازي دانش‌آموزان با فرهنگ تلاش و کار و فعاليت گروهي از ديگر اهداف برگزاري اجراي اين طرح است.

وي همچنين اظهار داشت: در طرح هجرت سه در بحث سازندگي و اعتقادي و ورزشي برنامه‌ريزي شده که در بحث سازندگي بحث مرمت و بازسازي و زيباسازي مدارس از پتانسيل خود دانش‌آموزان استفاده مي‌شود و در اين طرح برنامه‌ريزي‌هايي در مورد اردوهاي اعتقادي و مذهبي صورت گرفته است.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۲:۵۹

8 Jan 2020