۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۷۷۷۷
فرماندار چهارمحال و بختياري:

شهرکرد ويترين چهارمحال و بختياري

فرماندار چهارمحال و بختياري گفت: شهرکرد مرکز استان و به عنوان ويترين آن است که لازم است در فضاسازي شهر به مناسبت ايام نوروز از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.
شهرکرد ويترين چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، حميد ملک‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در جلسه شوراي اداري ضمن تقدير و تشکر از برگزاري انتخابات اظهار کرد: يکي از آيتم‌هاي مردم‌سالاري از بعد ديني برگزاري انتخابات سالم و قانوني مي‌باشد.

وي با اشاره به نام‌گذاري سال ۹۴ یعنی هم‌دلي و هم‌زباني اذعان داشت: در برگزاري هر دو انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري باحضور حداکثري مردم مواجه بوديم که اکثر مسئولين و دستگاه‌ها در برگزاري اين انتخابات با ما همکاري‌هاي لازم را داشتند.

ملک‌پور به ايام فاطميه اشاره کرد و گفت: در برگزاري مراسمات ايام فاطميه بايد برای فضاسازي شهر اقدامات لازم انجام گيرد.

وي با اشاره به اينکه در ايران مرسوم است که همه ساله آخرين چهارشنبه سال را جشن بگيرند و اقدام به برپا کردن آتش کنند عنوان کرد: لازم است از همه مواردي که باعث تخريب زيرساخت‌ها و فضاهاي شهري در چهارشنبه سوري مي‌شود اجتناب کنيم.

ملک‌پور تاکيد کرد: باتوجه به نزديک شدن ايام نوروز بازم است همه دستگاه‌ها همکاري و انسجام لازم را با يکديگر داشته باشند تا با استقبال خوب مسافران و گردشگران مواجه شويم.

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در ورودي شهر لازم است اکيپ‌ها و کشيک‌ها در ايام نوروز فعاليت خود را داشته باشند.

ملک‌پور بابيان اينکه شهرستان شهرکرد از توانمندي‌هاي زيادي در زمينه صنايع دستي، گردشگري و... برخوردار است خاطرنشان کرد: اگر همکاري خوبي با يکديگر داشته باشيم مي‌توان در ايام نوروز تعداد بيشتري گردشگر جذب استان کرد.

وي با اشاره به اينکه در ايام نوروز امکان بارندگي وجود خواهد داشت اظهار کرد: دستگاه‌ها و شهرداري‌ها بايد آمادگي لازم براي اسکان مسافران نوروزي را داشته باشند.

ملک‌پور تاکيد کرد: ميوه شب عيد نيز پيش‌بيني شده و مشکلي براي تامين آن وجود ندارد.

وي تصريح کرد: نمازخانه‌هاي بين‌راهي و يا خروجي شهرستان‌ها بايد باز شود و به‌روزرساني شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۴۸

26 Dec 2019