۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۷۷
مادر شهید محسن فرامرزی:

آمریکا با بهانه دفاع از حقوق بشر به حقوق انسان‌ها تجاوز می‌کند

آمریکا خود در راس تجاوز به حقوق و آزادی انسان ها اعم از زن و مرد از هر آیین و ملیتی قرار دارد، جنایت های که در فلسطین، سوریه، افغانستان و در حق مسلمانان میانمار به راه انداخته است دست های پشت پرده او را نمایان می کند.
آمریکا با بهانه دفاع از حقوق بشر به حقوق انسان‌ها تجاوز می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، استان چهارمحال و بختياري در ميان کوه هاي سر به فلک کشيده زاگرس و در بلندترين نقطه ايران‎؛ شهری زیبا که قدومت را خوش آمد می‌گوید و لبریز از صفا و سرسبزی است، شهری که بدون شک آوازه‌اش را مدیون مردان مرد و شهیدان شاهد سالهای دور و نزدیک خویش است. زندگانی مردی از این مردستان، محسن فرامرزی را از زبان مادرش، با هم به نظاره می‌نشینیم:

مشکات برین: در ابتدا از فرزندتان بگویید؟

مادر شهید: شهید محسن فرامرزی در سال ۱۳۴۷ درشهرستان کوهرنگ چشم به حیات گشود. از کودکی روح بلندش با معنویات و نور الهی خو گرفت و بزرگ شد. تحصیلات دوم متوسطه به پایان برد و در سن ۱۷ سالگی به عنوان یک بسیجی به جبهه اعزام شد، محسن در آن زمان از خدمت سربازی معاف بود ولی علاقه زیادی به امام(ره) و انقلاب داشت.

مشکات برین: از چه گردانی اعزام شدند؟

مادر شهید: در مهر ۶۵ از گردان رسول الله(ص) که شامل گردان چهارمحال و بختیاری بود به عنوان خط شکن در جبهه خدمت می کرد.

مشکات برین: در چه عملیات هایی شرکت کرده بودند؟


مادر شهید: در مهر ۶۵ در گردان رسول الله(ص) که شامل گردان چهارمحال و بختیاری به عنوان خط شکن بودند که درعملیات کربلای ۴ شلمچه زخمی شد و ایشان را به عقب بازگرداندند و حدود ۴ روز در بیمارستان اهواز بستری شد و پس از اندکی بهبودی بدون اطلاع به خانواده مجددا به جبهه باز گشت و در عملیات کربلای ۵ به شهادت می رسد.

مشکات برین: چطور به شهادت رسیدند؟

مادر شهید: در عملیات کربلای ۵ محسن زخمی می شود و او را به سنگرش منتقل می کنند، در این عملیات ایرانی ها ناچار به عقب نشینی می شوند و فرصت نمی شود که ایشان را به عقب برگردانند و بعد ازگذشت حدودا یک ماه، جنازه مطهرش روی مرز ایران و عراق باقی می ماند تا زمانی که منطقه توسط تیپ استان زنجان آزاد شد،پیکر پسرم را می یابند و به سرد خانه زنجان منتقل می کنند و در شب عید او را برایم آوردند.

مشکات برین: پیکر پاک فرزندتان در کجا آرام گرفته است؟


مادر شهید: در زادگاهش یعنی کوهرنگ به خاک سپرده شد.

مشکات برین: به عنوان مادر یک شهید، بفرمایید آیا ملت ایران تاکنون در حفظ خون شهدا وفادار بودندو چه انتظاری از آنها دارید؟

مادر شهید: بله امانت‎داران خوبی هستند و مطمئنا خواهند بود. دستشان درد نکند. خدا به ما امانتی داد، ما هم در راه خودش دادیم. انتظار من بیشتر در مورد نحوه برقراری رابطه با آمریکا است، که این روز ها حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. مسئولین باید دقت نظر داشته باشند تا خون شهدا پایمال نشود ما برای انقلاب خون دل خوردیم و از شهادت فرزندانمان داغدار شدیم و به این راحتی ها از مواضع خود کوتاه نمی آییم. مسئولین باید بدانند ملت ایران در برقراری رابطه بین ایران و آمریکا فقط گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و به غیر از آن حرف دیگری را قبول ندارند.

مشکات برین: با توجه به ادعا و دروغ پردازی روز افزون آمریکا مبنی بر پرچمدارای حقوق بشر در دنیا و سکوت جوامع و رسانه های بین المللی پیرامون نقض حقوق بشر چه صحبتی دارید؟

مادر شهید: آمریکا خود در راس تجاوز به حقوق و آزادی انسان ها اعم از زن و مرد از هر آیین و ملیتی قرار دارد، جنایت های که در فلسطین و سوریه و افغانستان و در حق مسلمانان میانمار به راه انداخته است دست های پشت پرده او را نمایان می کند. آمریکا از مسلمانان در هراس است به همین خاطر به کشور های مسلمان حمله می کند و در جای هم که نتواند مستقیم حمله کند سعی دارد با حیله و نیرنگ مسلمانان را به جان هم بیندازد و بعد با دروغ پردازی ادعای پرچمداری حقوق بشر می کند.

مشکات برین: نظر شما در مورد دیدار اخیر خانم اشتون با سران فتنه چیست؟

مادر شهید: آنها به بهانه دفاع از حقوق بشر به دیدار کسانی می روند که از نگاه عموم مردم ایران مخل آرامش کشور هستند و فتنه گر نامیده شده اند و خوشایند ملت نمی باشد. آنها از ترس مادران شهداء، همسران جانبازان و ...که با خون دل روزگار را می گذرانند مجبورند به دیدار و ملاقات با مرتدین نظام و فتنه گران سال ۸۸ بروند که این نقض قوانین دیپلماسی آن هم از طرف یک مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

همت بدری فرد
سلام عرض می کنیم خدمت حاجیه خانم محترم پرویزی مادر سرافراز شهید محسن فرامرزی که فرزندش را امیدواریم که همه ما امانتدار خوبی برای ای

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۶:۲۸

1 Jan 2020