۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۱۵۲۵۷

مشکلات شهری جنوب شهرکرد مورد رسیدگی قرار گرفت

شهردار شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران این شهرداری با حضور در مسجد امام جواد (ع) خیابان امیرکبیر شهرکرد ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم این منطقه از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شدند.
مشکلات شهری جنوب شهرکرد مورد رسیدگی قرار گرفت
به گزارش جهانبین نیوز، نورالله غلامیان دهکردی پیش از ظهر امروز در دیداری صمیمی با مردم شهرکرد گفت: رفع مشکلات و معضلات شهری مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهری شهرکرد و شورای اسلامی شهر است.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل مردم با این شهرداری در راستای رفع مشکلات امری ضروری است، افزود: راه‌اندازی خط اتوبوس شهری، احداث پارک محله‌ای، اختصاص زمین برای احداث مسجد، افزایش خدمات شهری و پروژه‌های عمرانی از جمله اقدامات مهم این شهرداری طی چند سال اخیر در این منطقه بوده است.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: توزیع مساوی و عادلانه خدمات در سطح محلات شهر از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرداری در سال‌ جاری است.

گفتنی است، در ادامه این دیدار، جمعی از مردم ساکن خیابان امیرکبیر ضمن قدردانی از حضور شهردار و اعضای شورای شهر در مسجد این محله به بیان مسایل و مشکلات شهری جنوب شهرکرد پرداختند که دستورات و رسیدگی‌های لازم از سوی مسئولان شهرداری و شورای شهر صادر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۲:۵۵

17 Feb 2020