۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۳۸۲۰۷
استاندار چهارمحال و بختياري گفت:

چهارمحال و بختياري 2 هزار پروژه نيمه کاره دارد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در کشور بيش از 70 هزار پروژه نيمه کار وجود دارد که سهم استان ما 2 هزار پروژه نيمه‌کاره است که همه بايد براي اجراي اين طرح‌ها کمر همت را ببنديم و سخت تلاش کنيم.
چهارمحال و بختياري 2 هزار پروژه نيمه کاره دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اقبال عباسي، استاندار چهارمحال و بختياري در جمع نمازگزاران شهرستان فارسان گفت:مردم شهرستان فارسان از مردمان سخت‌کوش و تلاشگر در استان هستند که امروز مشارکت و همراهي آن‌ها در جامعه مي‌تواند نويدبخش رونق اقتصادي در شهرستان و استان باشد.

وي در ادامه افزود: در کشور بيش از 70 هزار پروژه نيمه کار وجود دارد که سهم استان ما 2 هزار پروژه نيمه‌کاره است که همه بايد براي اجراي اين طرح‌ها کمر همت را ببنديم و سخت تلاش کنيم و امروز مسئولين در نهادهاي عمراني و اقتصادي در اولويت فعاليت هستند.

استاندار تصريح کرد:  کل بودجه امسال استان 500 ميليارد تومان است که بايد در اين خصوص برنامه‌ريزي شود که چقدر از آن جذب شود.

يکي از دغدغه‌هاي امروز استان چهارمحال و بختياري صادرات مي باشد

اقبال عباسي يکي از دغدغه‌هاي امروز استان را بحث صادرات عنوان کرد و از همه مردم خواست در بحث صادرات قدم بردارند و خود وارد بازار شوند که سهم واسطه‌ها از بهره‌مندي کشاورزان بيشتر است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: اين استان ظرفيت صادرات محصولات توليدي بسياري مانند ماهي سردآبي، بادام، موکت و کولر را دارد.
 
عباسي افزود: به همين منظور معاون امور باغباني جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري و معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بايد مشکلات صادراتي توليدات استان به ويژه بادام را شناسايي و راهکارهاي رفع اين مشکلات را ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ارائه تسهيلات به منظور راه اندازي واحدهاي بسته بندي بادام و ساير محصولات توليدي چهارمحال و بختياري با قابليت صادرات در اولويت گذاشته شود تاکيد کرد: موانع صادرات و بسته بندي توليدات چهارمحال و بختياري بايد در نشستي کارشناسي مطرح و مورد بررسي علمي قرار گيرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۰۲

27 Dec 2019